

Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
Dalsze istnienie serwisu jest możliwe jedynie dzięki niewielkim, dobrowolnym wpłatom od użytkowników. Prosimy Cię zatem o rozważenie wsparcia nas poprzez serwis Zrzutka.pl abyś miał gdzie oglądać swoje ulubione filmy ;) Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
k***a myślałem że wjedzie sobie w nogę albo palec chociaż obetnie a tu nic
Przecież to szlifierka z tarczą do drewna nawet jakby chciał sobie uj🤬 nogę to nie da rady.

Przecież to szlifierka z tarczą do drewna nawet jakby chciał sobie uj🤬 nogę to nie da rady.
Tarcza do szlifowania metalu


Swoją drogą, użytkując szlifierkę kątową w sposób przedstawiony na filmie, można ją uszkodzić. Silnik elektryczny (tutaj uniwersalny komutatorowy) w momencie załączenia pod pełnym napięciem zasilania pobiera prąd kilkukrotnie większy niż podczas pracy pod pełnym obciążeniem (straty mocy rosną w kwadracie prądu), a do tego niskie obroty silnika powodują, że przewietrznik nie chłodzi dostatecznie uzwojeń. Pół biedy, jeśli szlifierka wcześniej była zimna, ale jeśli wcześniej pracowała, to izolacja uzwojeń dostaje po dupie. A później płacz, że teraz to gówno chiński robią.
Droższe szlifierki mają miękki rozruch, tzw. soft start który płynnie zwiększa napięcie zasilające silnik, co znacząco zmniejsza jego prąd rozruchowy - wydłuża to nieco żywotność szczotek, komutatora i uzwojeń, oraz zwiększa wygodę i bezpieczeństwo użytkowania.
Ja stawiam na tarczę listkową
Swoją drogą, użytkując szlifierkę kątową w sposób przedstawiony na filmie, można ją uszkodzić. Silnik elektryczny (tutaj uniwersalny komutatorowy) w momencie załączenia pod pełnym napięciem zasilania pobiera prąd kilkukrotnie większy niż podczas pracy pod pełnym obciążeniem (straty mocy rosną w kwadracie prądu), a do tego niskie obroty silnika powodują, że przewietrznik nie chłodzi dostatecznie uzwojeń. Pół biedy, jeśli szlifierka wcześniej była zimna, ale jeśli wcześniej pracowała, to izolacja uzwojeń dostaje po dupie. A później płacz, że teraz to gówno chiński robią.
Droższe szlifierki mają miękki rozruch, tzw. soft start który płynnie zwiększa napięcie zasilające silnik, co znacząco zmniejsza jego prąd rozruchowy - wydłuża to nieco żywotność szczotek, komutatora i uzwojeń, oraz zwiększa wygodę i bezpieczeństwo użytkowania.
Załącza jeszcze na wybiegu więc prądy nie są aż tak duże. Ale ogólnie to racja,