
📌
Ukraina ⚔️ Rosja
- ostatnia aktualizacja:
Dzisiaj 21:20

madufo napisał/a:
Licznik na 140km/h w momencie uderzenia. Wjechał jeden wyjechała druzyna piłkarska
odejmij jeszcze prędkość ciężarówki i dopiero się podniecaj.
Allahgbar napisał/a:
odejmij jeszcze prędkość ciężarówki i dopiero się podniecaj.
Prędkość czego? Przeciez to SD stalo na kogutach jeszcze no chyba ze jestem slepy

typowy przedstawiciel ciot motop🤬d co umieją tylko prosto jeździć i tyle
Allahgbar napisał/a:
odejmij jeszcze prędkość ciężarówki i dopiero się podniecaj.
Motocykle przekłamują o około 7%, więc tak naprawdę 130 jechał mniej więcej. Do tego prędkość spadała, a licznik nie zdążył załapać kolejnej wartości przed uderzeniem. Moim zdaniem w momencie uderzenia było około 110. Do tego prędkość ciężarówki zmniejszająca siłę uderzenia, więc może nawet przeżył jeśli miał dobry kask i porządny kombinezon.
Emilian89 napisał/a:
Prędkość czego? Przeciez to SD stalo na kogutach jeszcze no chyba ze jestem slepy
jednak jesteś ślepy, bo widać po pasach, że auto się porusza.
analizę balistyczną uważam za ustaloną, zamykam posiedzenie.
Może to kogoś zdziwić, ale motocyklista chciał z bardzo dużym prawdopodobieństwem wykonać unik w lewo (sic!).
Po odchyleniu kierownicy, w tym przypadku w lewo, pojawia się tzw. "przeciwskręt". Motocykl przechyla się w prawo i zaczyna skręcać w tym właśnie kierunku, podczas gdy ciało kierowcy ułożone do skrętu w lewo aktywnie przeciwdziała wykonaniu manewru. Dlaczego tak się dzieje? Za dużo pisania. Każdy może się dowiedzieć we własnym zakresie.
Kierowca panikuje. Ostatecznie pozostaje zbyt mało czasu na ogarnięcie się i odzyskanie pełnej kontroli nad motocyklem.
Natomiast efekt żyroskopowy odpowiada głównie za to, że rower lub motocykl po przekroczeniu właściwej szybkości nie przewraca się na bok (koła uzyskują zdolność do utrzymywania orientacji w przestrzeni dzięki obracaniu się).
Po odchyleniu kierownicy, w tym przypadku w lewo, pojawia się tzw. "przeciwskręt". Motocykl przechyla się w prawo i zaczyna skręcać w tym właśnie kierunku, podczas gdy ciało kierowcy ułożone do skrętu w lewo aktywnie przeciwdziała wykonaniu manewru. Dlaczego tak się dzieje? Za dużo pisania. Każdy może się dowiedzieć we własnym zakresie.
Kierowca panikuje. Ostatecznie pozostaje zbyt mało czasu na ogarnięcie się i odzyskanie pełnej kontroli nad motocyklem.
Natomiast efekt żyroskopowy odpowiada głównie za to, że rower lub motocykl po przekroczeniu właściwej szybkości nie przewraca się na bok (koła uzyskują zdolność do utrzymywania orientacji w przestrzeni dzięki obracaniu się).
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na ukrycie oznaczeń wiekowych materiałów zamieszczonych na stronie