Główna Poczekalnia Dodaj Obrazki Dowcipy Soft Szukaj Ranking
Zarejestruj się Zaloguj się
Avatar
donkapusta 2025-05-16, 20:41 18
Niedoj🤬ie mózgowe poziom zaawansowany.
Zgłoś
Avatar
Shaolin_Majster 2025-05-16, 20:50 11
Będę pierwszy!💪🏻

Szczał do butelki!
Zgłoś
Avatar
suborg 2025-05-16, 20:51 32
Pewnie nie zauważył bo szczał do butelki

Zgłoś
Avatar
smc 2025-05-16, 21:34 16
Jak autonomiczne ciężarówki przejmą już transport, to kierowcy będą stali jako tirówki przy drodze.
Zgłoś
Avatar
kuba1986 2025-05-16, 21:52 4
Pierwsza przeszkoda była ostrzeżeniem przed drugą przeszkodą, ale kierownik nie był zbyt inteligentny...
Zgłoś
Avatar
Szach1994 2025-05-16, 22:20 9
A liczyłem, że dojedzie do bossa. Jakiś tunel czy coś 😀
Zgłoś
Avatar
romek134 2025-05-17, 0:27 1
Shaolin_Majster napisał/a:

Będę pierwszy!💪🏻
Szczał do butelki!



albo z niej pił
Zgłoś
Avatar
Janko 2025-05-17, 0:37
To już jest geniusz
Zgłoś
Avatar
turor 2025-05-17, 6:56 3
Janko napisał/a:

To już jest geniusz



W tym zawodzie co drugi to geniusz.
Zgłoś
Avatar
skywalker75 2025-05-17, 7:27 3
smc napisał/a:

Jak autonomiczne ciężarówki przejmą już transport, to kierowcy będą stali jako tirówki przy drodze.


Nie nastąpi to w ciągu kilkunastu najbliższych lat. Tak że większość kierowców może spać spokojnie. Tego rodzaju rewolucja wymaga po prostu gigantycznych inwestycji po stronie klientów firm transportowych. Np taki Lidl do którego dostawy są kilka razy dziennie Wymagać to będzie dostosowania i znormalizowania podjazdów, czyli np remontów ulic i przebudowy cały parkingowy. Potem trzeba będzie przebudować rampy rozładunkowe tak żeby można było autonomicznie wyładowywać palety. Dostawy odbywają się często w nocy, kiedy nie ma załogi sklepu. Potem trzeba będzie jakoś znormalizować załadunek pustych palet , skrzynek, koszy czyli tych wszystkich opakowań zwrotnych i transportowych w których cały towar jest dostarczany . Podobne inwestycje trzeba będzie zrobić w centrach logistycznych gdzie towar jest konfekcjonowany. Tak samo u dziesiątków często bardzo małych producentów i dostawców. Których nie będzie na to stać. A teraz pomyśl sobie, że ktoś powie, ze te wszystkie remonty i inwestycje dokonają nie robitnicy, murarze elektrycy itp oraz kierowcy tylko AI.
Pozdro dla truckerow

podpis użytkownika

czarna fortuna
Zgłoś
Avatar
radek225 2025-05-17, 9:43 3
smc napisał/a:

Jak autonomiczne ciężarówki przejmą już transport, to kierowcy będą stali jako tirówki przy drodze.



Nie masz zielonego pojęcia o czym mówisz. Sam jeżdżę TIRem, gardzę tą grupą zawodową. Ja tylko jeżdżę ciężarówką, nie mam mentalności TIRowca. Jest to najbardziej skłócona i poróżniona grupa zawodowa, to widać i czuć na drodze. Jeszcze 1.5 roku zostało mi w tym zawodzie, ale do brzegu. 5 lat temu jak zaczynałem jeździć to szkoliło mnie takie stare drwajwerzysko. Wtedy było głośno o Tesli Semi, czyli prototypem autonomicznej ciężarówki. Rzuciłem do niego podobnym tekstem, że jak to się upowszechni to kierowcy ciężarówek znikną. On tylko na mnie popatrzył i się zapytał:
- ile lat istnieje kolej?
- grubo ponad 200 lat, od niemal samego początku XIX wieku
- skład pociągu porusza się po szynach do przodu i do tyłu, widziałeś by jeździły w pełni autonomiczne składy?
- nie
- to co młody za głupoty pieprzysz?

Warszawskie metro, którego schemat do niedawna można było rozrysować na ołówku albo patyczku po lodzie nie jest i nie będzie autonomiczne. Ruch na torach jest dużo bardziej przewidywalny, a i tak nie powierzono składów automatom, tylko dalej zatrudnia się maszynistę. Ruch na drodze, samochodów ciężarowych jest dużo bardziej złożony, są setki zmiennych i nie ma tu miejsca na automatyzację. Autostradą TIRem może kierować małpa, ale gdy ciężarówka jedzie landówkami, krajówkami, wjeżdża w miasto tu zaczynają się komplikacje. Śmiem twierdzić, że nie będzie w pełni autonomicznych ciężarówek nie tylko w tym dziesięcioleciu, ale w tym wieku i za naszego życia. Mogą powstać półautonomiczne ciężąrówki jadące same po autostradzie, a przy zjeździe z autostrady człowiek przejmuje kontrolę, ale autonomiczna ciężarówka? Zapomnij.

podpis użytkownika

"Najlepszą formą obrony jest atak" - Adolf Hitler
Zgłoś
Avatar
killua 2025-05-17, 11:27
Prawdziwy konfederata wolnościowiec: ograniczenia i limity nie obowiązują mnie
Zgłoś
Avatar
Reddemmer 2025-05-17, 13:17
Ciekawe ile kierowiec miał promili 🤔
Zgłoś
Avatar
darek1234 2025-05-17, 13:44
skywalker75 napisał/a:

Nie nastąpi to w ciągu kilkunastu najbliższych lat. Tak że większość kierowców może spać spokojnie. Tego rodzaju rewolucja wymaga po prostu gigantycznych inwestycji po stronie klientów firm transportowych. Np taki Lidl do którego dostawy są kilka razy dziennie Wymagać to będzie dostosowania i znormalizowania podjazdów, czyli np remontów ulic i przebudowy cały parkingowy. Potem trzeba będzie przebudować rampy rozładunkowe tak żeby można było autonomicznie wyładowywać palety. Dostawy odbywają się często w nocy, kiedy nie ma załogi sklepu. Potem trzeba będzie jakoś znormalizować załadunek pustych palet , skrzynek, koszy czyli tych wszystkich opakowań zwrotnych i transportowych w których cały towar jest dostarczany . Podobne inwestycje trzeba będzie zrobić w centrach logistycznych gdzie towar jest konfekcjonowany. Tak samo u dziesiątków często bardzo małych producentów i dostawców. Których nie będzie na to stać. A teraz pomyśl sobie, że ktoś powie, ze te wszystkie remonty i inwestycje dokonają nie robitnicy, murarze elektrycy itp oraz kierowcy tylko AI.
Pozdro dla truckerow



smc miał na myśli poziom umysłowy tirowców
Zgłoś
Przejdź to ostatniego posta w temacie