
👾
Zmiana domeny serwisu
- ostatnia aktualizacja:
2025-07-22, 21:51
📌
Ukraina ⚔️ Rosja
- ostatnia aktualizacja:
Wczoraj 20:36

Witaj użytkowniku Sadol.pl,
Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
Dalsze istnienie serwisu jest możliwe jedynie dzięki niewielkim, dobrowolnym wpłatom od użytkowników. Prosimy Cię zatem o rozważenie wsparcia nas poprzez serwis Zrzutka.pl abyś miał gdzie oglądać swoje ulubione filmy ;) Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
Dalsze istnienie serwisu jest możliwe jedynie dzięki niewielkim, dobrowolnym wpłatom od użytkowników. Prosimy Cię zatem o rozważenie wsparcia nas poprzez serwis Zrzutka.pl abyś miał gdzie oglądać swoje ulubione filmy ;) Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany



Już czekam na hejty ludzi, którzy wiedzę o kolei czerpią z demotywatorów, kwejka i tvn24, gdzie o kolei wypowiada się "ekspert", "profesor", który CMK (Centralną Magistralę Kolejową) nazywa CKM (karabin maszynowy? czasopismo?).
Niestety wieloletnie zaniedbania sprawiły, że wlekące się kible to nadal najpopularniejszy skład na polskich torach. Jest bardzo dużo do nadrobienia, a modernizacje i kupno ED250 to dobry krok.
Niestety wieloletnie zaniedbania sprawiły, że wlekące się kible to nadal najpopularniejszy skład na polskich torach. Jest bardzo dużo do nadrobienia, a modernizacje i kupno ED250 to dobry krok.




@cenius
PESA sprzedała do Niemiec coś jak autobusy szynowe, podobno całkiem udane konstrukcje LINK. Tego typu pociągi powinny jeździć masowo na liniach lokalnych w Polsce, na razie samorządy kupują pojedyncze sztuki.
Jakby PESA mogła i chciała, to by wystartowała do przetargu, nikt jej tego nie bronił. Niestety na razie pociągi klasy Pendolino to nie jest nasza liga. Nie potrafimy wyprodukować pociągu o takim standardzie.
Tak samo jak my kupujemy u Włochów, jak Włosi kupują u nas (40 pociągów od PESY). To się nazywa WOLNY RYNEK.
PESA sprzedała do Niemiec coś jak autobusy szynowe, podobno całkiem udane konstrukcje LINK. Tego typu pociągi powinny jeździć masowo na liniach lokalnych w Polsce, na razie samorządy kupują pojedyncze sztuki.
Jakby PESA mogła i chciała, to by wystartowała do przetargu, nikt jej tego nie bronił. Niestety na razie pociągi klasy Pendolino to nie jest nasza liga. Nie potrafimy wyprodukować pociągu o takim standardzie.
Tak samo jak my kupujemy u Włochów, jak Włosi kupują u nas (40 pociągów od PESY). To się nazywa WOLNY RYNEK.
Cały ten pendolino jezdzi po polsce, jeździ z naprawdę małą prędkością ale to głównie dlatego,że na obecną chwilę szkoleni są maszyniści, a świeżakowi nie dadzą rozpędzić sie do max predkości, kiedy ten od kilku godzin za fjerą ...


Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na ukrycie oznaczeń wiekowych materiałów zamieszczonych na stronie