
📌
Ukraina ⚔️ Rosja
- ostatnia aktualizacja:
Dzisiaj 1:23

Witaj użytkowniku Sadol.pl,
Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
Dalsze istnienie serwisu jest możliwe jedynie dzięki niewielkim, dobrowolnym wpłatom od użytkowników. Prosimy Cię zatem o rozważenie wsparcia nas poprzez serwis Zrzutka.pl abyś miał gdzie oglądać swoje ulubione filmy ;) Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
Dalsze istnienie serwisu jest możliwe jedynie dzięki niewielkim, dobrowolnym wpłatom od użytkowników. Prosimy Cię zatem o rozważenie wsparcia nas poprzez serwis Zrzutka.pl abyś miał gdzie oglądać swoje ulubione filmy ;) Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
kedzior242 napisał/a:
Aż trudno mi uwierzyć w to, że ciężarówki psują się zawsze akurat na torach.
nie znam sie ale wypowiem się; mam podejrzenie że chodzi tutaj o specyficzność hamerykańskich przejazdów kolejowych; dojazd do nich to wzniesienie by zrównać się z poziomem toru. To co dla osobówki czy innego pojazdu względnie wysoko zawieszonego nie stanowi problemu to dla długich i nisko zawieszonych pojazdów jest już pułapką...
bobro napisał/a:
Pierwszy raz widzę jak było widać po pociągu, że w coś przypie**olił. W końcu godny przeciwnik
W momencie uderzenia babka przyspieszała wstecz, stąd takie wrażenie.
A ja jestem pod wrażeniem pani kierowcy. Większość bab stała by i darła japę w niebo głosy, a ta cyk wsteczny i odjechała na bezpieczną odległość, by uniknąć własnego udziału w zdarzeniu drogowym.
Manolito666 napisał/a:
A ja jestem pod wrażeniem pani kierowcy. Większość bab stała by i darła japę w niebo głosy, a ta cyk wsteczny i odjechała na bezpieczną odległość, by uniknąć własnego udziału w zdarzeniu drogowym.
Pan kierowca pojechałby do przodu i w lewo. A pani miała dużo szczęścia.
Chcesz przejechać wertepy daj do góry zawieszenie. Autostrada maksymalnie w dół, chcesz mieć środek ciężkości nisko, żeby przyczepa nie traciła stabilności
bobro napisał/a:
Pierwszy raz widzę jak było widać po pociągu, że w coś przypie**olił. W końcu godny przeciwnik
Przyjrzyj siędobrze i powiedz mi gdzie ty tutaj widzisz jakikolwiek efekt tego uderzenia?
Kiedyś dawno temu, jak jeszcze ludzie myśleli przy pracy, transport dziwnych niewymiarowych rzeczy odbywał się po sprawdzeniu CAŁEJ trasy. Określone były pagórki, mosty, skrzyżowania i zakręty. Zestaw jechał z pilotem. Pilot nie był dla jak, tylko ostrzeżeniem dla innych, że jedzie wielkie cóś i sprawdzał też czy nie ma jakichś nieprzewidzianych przeszkód. Jak widać w hameryce mają to w dupie. Kierowca ma przewieźć cóś z punktu A do punktu B. Jak to zrobi to wszystkich wali.
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na ukrycie oznaczeń wiekowych materiałów zamieszczonych na stronie