Strona wykorzystuje mechanizm ciasteczek - małych plików zapisywanych w przeglądarce internetowej - w celu identyfikacji użytkownika. Więcej o ciasteczkach dowiesz się tutaj.
Obsługa sesji użytkownika / odtwarzanie filmów:


Zabezpiecznie Google ReCaptcha przed botami:


Zanonimizowane statystyki odwiedzin strony Google Analytics:
Brak zgody
Dostarczanie i prezentowanie treści reklamowych:
Reklamy w witrynie dostarczane są przez podmiot zewnętrzny.
Kliknij ikonkę znajdującą się w lewm dolnym rogu na końcu tej strony aby otworzyć widget ustawień reklam.
Jeżeli w tym miejscu nie wyświetił się widget ustawień ciasteczek i prywatności wyłącz wszystkie skrypty blokujące elementy na stronie, na przykład AdBlocka lub kliknij ikonkę lwa w przeglądarce Brave i wyłącz tarcze
Główna Poczekalnia Dodaj Obrazki Dowcipy Soft Szukaj Ranking
Zarejestruj się Zaloguj się
Avatar
bobro 2023-03-01, 9:01 17
Pierwszy raz widzę jak było widać po pociągu, że w coś przyp🤬olił. W końcu godny przeciwnik

podpis użytkownika

Jeśli bycie przystojniakiem jest złe, to ja nie chce być dobry
Zgłoś
Avatar
kedzior242 2023-03-01, 9:37 23
Aż trudno mi uwierzyć w to, że ciężarówki psują się zawsze akurat na torach.
Jakie to musi być zrządzenie losu, żeby na trasie 500 km, zj🤬 się na jedynym odcinku 10 metrów, gdzie grozi to katastrofą.
Ps. kierowca zrobił jedyną rzecz, którą mógł czyli odłączył zestaw od ciągnika.
Zgłoś
Avatar
Halman 2023-03-01, 9:43 35
kedzior242 napisał/a:

Aż trudno mi uwierzyć w to, że ciężarówki psują się zawsze akurat na torach.



nie znam sie ale wypowiem się; mam podejrzenie że chodzi tutaj o specyficzność hamerykańskich przejazdów kolejowych; dojazd do nich to wzniesienie by zrównać się z poziomem toru. To co dla osobówki czy innego pojazdu względnie wysoko zawieszonego nie stanowi problemu to dla długich i nisko zawieszonych pojazdów jest już pułapką...
Zgłoś
Avatar
3-buch 2023-03-01, 11:23 2
bobro napisał/a:

Pierwszy raz widzę jak było widać po pociągu, że w coś przyp🤬olił. W końcu godny przeciwnik



pociąg miał już włączone hamulce ale fakt 30-40 tonowa koparka trochę go wyhamowała, natomiast jak by nie hamował to by odleciała jak wszystko inne w co pociąg może uderzyć i by nawet nie poczuł.
Zgłoś
Avatar
Heliar 2023-03-01, 11:26 5
Halman napisał/a:

nie znam sie ale wypowiem się; mam podejrzenie że chodzi tutaj o specyficzność hamerykańskich przejazdów kolejowych; dojazd do nich to wzniesienie by zrównać się z poziomem toru. To co dla osobówki czy innego pojazdu względnie wysoko zawieszonego nie stanowi problemu to dla długich i nisko zawieszonych pojazdów jest już pułapką...



Moim zdaniem to problem zj🤬ej konstrukcji naczepy i ciągników. Ciągnik sam w sobie jest za długi przez ten przód, a naczepy mają w USA zazwyczaj po dwie osie i to o wiele dalej oddalone od ciągnika niż nasze europejskie. Do tego te niskie zawieszenie. W Europie taki zestaw miał by pilota.
Zgłoś
Avatar
marmar 2023-03-01, 11:29 2
bobro napisał/a:

Pierwszy raz widzę jak było widać po pociągu, że w coś przypie**olił. W końcu godny przeciwnik



W momencie uderzenia babka przyspieszała wstecz, stąd takie wrażenie.
Zgłoś
Avatar
Manolito666 2023-03-01, 12:05 7
A ja jestem pod wrażeniem pani kierowcy. Większość bab stała by i darła japę w niebo głosy, a ta cyk wsteczny i odjechała na bezpieczną odległość, by uniknąć własnego udziału w zdarzeniu drogowym.
Zgłoś
Avatar
rafalxp 2023-03-01, 12:13 3
Nie pierwszy raz taki filmik ...
Naczepa z niskim prześwitem by się mieścić ze sprzętem budowlanym pod wiaduktami no i do tego te zj🤬e przejazdy,co może pójść nie tak.
Zgłoś
Avatar
B3b3ch 2023-03-01, 12:21
Co oni się podkładają, żeby dostać kasę na nową koaprkę?
Zgłoś
Avatar
sej_maj_nejm_bicz 2023-03-01, 12:43 5
Manolito666 napisał/a:

A ja jestem pod wrażeniem pani kierowcy. Większość bab stała by i darła japę w niebo głosy, a ta cyk wsteczny i odjechała na bezpieczną odległość, by uniknąć własnego udziału w zdarzeniu drogowym.



Pan kierowca pojechałby do przodu i w lewo. A pani miała dużo szczęścia.
Zgłoś
Avatar
tomeekcze 2023-03-01, 12:44 3
Chcesz przejechać wertepy daj do góry zawieszenie. Autostrada maksymalnie w dół, chcesz mieć środek ciężkości nisko, żeby przyczepa nie traciła stabilności
Zgłoś
Avatar
darayavahus 2023-03-01, 13:55 1
bobro napisał/a:

Pierwszy raz widzę jak było widać po pociągu, że w coś przypie**olił. W końcu godny przeciwnik



Przyjrzyj siędobrze i powiedz mi gdzie ty tutaj widzisz jakikolwiek efekt tego uderzenia?
Zgłoś
Avatar
TylerPL 2023-03-01, 14:14 2
Te westchnięcia przypomniały mi jak w Liceum Pani na biologii pokazała film z kamery termowizyjnej jak mężczyzna dostaje erekcji (staje mu) i dziewczyny właśnie takie Oh i Ah wydawały jak k🤬sa zobaczyły.
Zgłoś
Avatar
Juzwa 2023-03-01, 14:29 1
Kiedyś dawno temu, jak jeszcze ludzie myśleli przy pracy, transport dziwnych niewymiarowych rzeczy odbywał się po sprawdzeniu CAŁEJ trasy. Określone były pagórki, mosty, skrzyżowania i zakręty. Zestaw jechał z pilotem. Pilot nie był dla jak, tylko ostrzeżeniem dla innych, że jedzie wielkie cóś i sprawdzał też czy nie ma jakichś nieprzewidzianych przeszkód. Jak widać w hameryce mają to w dupie. Kierowca ma przewieźć cóś z punktu A do punktu B. Jak to zrobi to wszystkich wali.

podpis użytkownika

Rób tak, żeby TOBIE było dobrze, bo innym nigdy nie dogodzisz.
Zgłoś
Przejdź to ostatniego posta w temacie