Strona wykorzystuje mechanizm ciasteczek - małych plików zapisywanych w przeglądarce internetowej - w celu identyfikacji użytkownika. Więcej o ciasteczkach dowiesz się tutaj.
Obsługa sesji użytkownika / odtwarzanie filmów:


Zabezpiecznie Google ReCaptcha przed botami:


Zanonimizowane statystyki odwiedzin strony Google Analytics:
Brak zgody
Dostarczanie i prezentowanie treści reklamowych:
Reklamy w witrynie dostarczane są przez podmiot zewnętrzny.
Kliknij ikonkę znajdującą się w lewm dolnym rogu na końcu tej strony aby otworzyć widget ustawień reklam.
Jeżeli w tym miejscu nie wyświetił się widget ustawień ciasteczek i prywatności wyłącz wszystkie skrypty blokujące elementy na stronie, na przykład AdBlocka lub kliknij ikonkę lwa w przeglądarce Brave i wyłącz tarcze
Główna Poczekalnia Dodaj Obrazki Dowcipy Soft Szukaj Ranking
Zarejestruj się Zaloguj się
Pociąg
N................a • 2013-05-20, 9:37
Chaim Getsmaner miał w sypialni okna wychodzące z bliska na tory kolejowe, po których zawsze o 3.07 w nocy ze straszliwym wyciem i łomotem przejeżdżał pociąg. Którejś nocy z jakiegoś powodu pociąg nie przejechał.
Punktualnie o 3.07 Getsmaner nagle usiadł na łóżku, w mroku , z obłędem w oczach i wykrzyknął
"Co to było!?"
Zgłoś
Avatar
gevaroght 2013-05-20, 22:55
Tomaszov napisał/a:


Dodam, że największy pożar w Polsce był spowodowany przez nieostrożne szlifowanie torów (a nie jak podaje wiki przez hamowanie pociągu) -> Link z Wiki



Możesz podać jakieś źródło? Pytam z ciekawości, bo o wspomnianym pożarze słyszałem już z innych źródeł (też kolejarskich) i zawsze mówili, że przyczyną było hamowanie.
Zgłoś
Avatar
Kozi 2013-05-21, 8:01
I teraz tylko przyłozyc ucho czy pociag jedzie
Zgłoś
Avatar
evilmatt 2013-05-21, 11:08
gevaroght, Nie tyle hamowanie co awaria hamulców. W którymś tam wagonie się zapiekły, a pociąg jechał sobie dalej i sypał iskrami. Iskra trafiła na trawkę i voila największy pożar w europie rozpoczęty.

podpis użytkownika

Si vis pacem para bellum
Zgłoś
Avatar
Tomaszov 2013-05-22, 0:04
gevaroght napisał/a:



Możesz podać jakieś źródło? Pytam z ciekawości, bo o wspomnianym pożarze słyszałem już z innych źródeł (też kolejarskich) i zawsze mówili, że przyczyną było hamowanie.



Przepraszam, faktycznie sprawa dotyczyła składu towarowego, a konkretniej niesprawnego hamulca. Sprawę miałem opisywaną na wykładzie, a o pożarze mówiliśmy tak btw omawiania wspomnianego szlifowania - wykład był na rano, źle skojarzyłem
Zgłoś