
👾
Zmiana domeny serwisu
- ostatnia aktualizacja:
2025-07-22, 21:51
📌
Ukraina ⚔️ Rosja
- ostatnia aktualizacja:
Dzisiaj 6:05

Witaj użytkowniku Sadol.pl,
Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
Dalsze istnienie serwisu jest możliwe jedynie dzięki niewielkim, dobrowolnym wpłatom od użytkowników. Prosimy Cię zatem o rozważenie wsparcia nas poprzez serwis Zrzutka.pl abyś miał gdzie oglądać swoje ulubione filmy ;) Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
Dalsze istnienie serwisu jest możliwe jedynie dzięki niewielkim, dobrowolnym wpłatom od użytkowników. Prosimy Cię zatem o rozważenie wsparcia nas poprzez serwis Zrzutka.pl abyś miał gdzie oglądać swoje ulubione filmy ;) Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
fajna dla oka akcja, chciałbym by w grach wyscigowych była pełna implementacja takich zniszczeń otoczenia
podpis użytkownika
dobry sadol to martwy sadol
OldMann napisał/a:
fajna dla oka akcja, chciałbym by w grach wyscigowych była pełna implementacja takich zniszczeń otoczenia
Były już przeszło 10 lat temu, a potem uznali, że bardziej opłaca się robić gry multiplatformowo z myślą o konsolach. Gry cofnęły się w rozwoju, bo konsole nie miały dość mocy obliczeniowej na taką fizykę, nie wspominając o ubogich kontrolerach. Bardzo ładnie to widać na przykładzie serii Battlefield, kiedy wraz z premierą Battlefield: Bad Company rozpoczął się regres tej serii.
Siriuz napisał/a:
Były już przeszło 10 lat temu, a potem uznali, że bardziej opłaca się robić gry multiplatformowo z myślą o konsolach. Gry cofnęły się w rozwoju, bo konsole nie miały dość mocy obliczeniowej na taką fizykę, nie wspominając o ubogich kontrolerach. Bardzo ładnie to widać na przykładzie serii Battlefield, kiedy wraz z premierą Battlefield: Bad Company rozpoczął się regres tej serii.
Pamiętam bad company i fizykęzniszczeń. Potem zmieniło się w szerogowo-platformówkę.
To musi być Unreal Engine 5, ale fizyka, fiu fiu.
podpis użytkownika
Wszystkie moje posty mają charakter czysto humorystyczny.
Zauważyliście pieszego? Był na spacerze. Ale już nie będzie, bo nie żyje



Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na ukrycie oznaczeń wiekowych materiałów zamieszczonych na stronie