

podpis użytkownika
dobry sadol to martwy sadolfajna dla oka akcja, chciałbym by w grach wyscigowych była pełna implementacja takich zniszczeń otoczenia
Były już przeszło 10 lat temu, a potem uznali, że bardziej opłaca się robić gry multiplatformowo z myślą o konsolach. Gry cofnęły się w rozwoju, bo konsole nie miały dość mocy obliczeniowej na taką fizykę, nie wspominając o ubogich kontrolerach. Bardzo ładnie to widać na przykładzie serii Battlefield, kiedy wraz z premierą Battlefield: Bad Company rozpoczął się regres tej serii.
podpis użytkownika
Kto rządzi przeszłością, w tego rękach jest przyszłość; kto rządzi teraźniejszością, w tego rękach jest przeszłość.Były już przeszło 10 lat temu, a potem uznali, że bardziej opłaca się robić gry multiplatformowo z myślą o konsolach. Gry cofnęły się w rozwoju, bo konsole nie miały dość mocy obliczeniowej na taką fizykę, nie wspominając o ubogich kontrolerach. Bardzo ładnie to widać na przykładzie serii Battlefield, kiedy wraz z premierą Battlefield: Bad Company rozpoczął się regres tej serii.
no te k🤬y konsolowce niezle nam opoznili rozwoj
podpis użytkownika
J🤬 was wszystkich c🤬le.Były już przeszło 10 lat temu, a potem uznali, że bardziej opłaca się robić gry multiplatformowo z myślą o konsolach. Gry cofnęły się w rozwoju, bo konsole nie miały dość mocy obliczeniowej na taką fizykę, nie wspominając o ubogich kontrolerach. Bardzo ładnie to widać na przykładzie serii Battlefield, kiedy wraz z premierą Battlefield: Bad Company rozpoczął się regres tej serii.
Pamiętam bad company i fizykęzniszczeń. Potem zmieniło się w szerogowo-platformówkę.
podpis użytkownika
Wszystkie moje posty mają charakter czysto humorystyczny.

