

Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
Dalsze istnienie serwisu jest możliwe jedynie dzięki niewielkim, dobrowolnym wpłatom od użytkowników. Prosimy Cię zatem o rozważenie wsparcia nas poprzez serwis Zrzutka.pl abyś miał gdzie oglądać swoje ulubione filmy ;) Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany

Dlaczego tak sądzisz, jeździłeś kiedyś czymś innym niż komar, składak, albo Golf 2?
Fizyka. 250km/h wiesz jaka to ogromna prędkość? Tu nawet nie chodzi o to czy samochód konstrukcyjnie przeżyje. Szarpnięcie jest takie, że ludzkie ciało nie wytrzyma.

Fizyka. 250km/h wiesz jaka to ogromna prędkość? Tu nawet nie chodzi o to czy samochód konstrukcyjnie przeżyje. Szarpnięcie jest takie, że ludzkie ciało nie wytrzyma.
No to chyba wagarowałeś na tej fizyce

Według informacji medialnych miał 250km/h w momencie uderzenia (wcześniej ponoć ponad 300km/h), ale przecież drugi samochód też jechał w tym samym kierunku. Nie znalazłem info ile jechał ale obstawmy, że 140km/h, co nam daje różnicę "tylko" 110km/h. Do tego dochodzi różnica w masach samochodu, gdzie BMW mogło być znacznie cięższe co znowu przełoży się na zachowanie pędu i obniży względną prędkość uderzenia. Na koniec dodajmy też, że uderzał w tył innego samochodu, więc było tam znacznie więcej strefy zgniotu niż podczas testów NCAP gdzie walą w ścianę. Do tego jeszcze kwestia uderzenia kątem i pewnie parę innych składowych, które też swoje zmieniają w wyniku.

No to chyba wagarowałeś na tej fizyce
Według informacji medialnych miał 250km/h w momencie uderzenia (wcześniej ponoć ponad 300km/h), ale przecież drugi samochód też jechał w tym samym kierunku. Nie znalazłem info ile jechał ale obstawmy, że 140km/h, co nam daje różnicę "tylko" 110km/h. Do tego dochodzi różnica w masach samochodu, gdzie BMW mogło być znacznie cięższe co znowu przełoży się na zachowanie pędu i obniży względną prędkość uderzenia. Na koniec dodajmy też, że uderzał w tył innego samochodu, więc było tam znacznie więcej strefy zgniotu niż podczas testów NCAP gdzie walą w ścianę. Do tego jeszcze kwestia uderzenia kątem i pewnie parę innych składowych, które też swoje zmieniają w wyniku.
Nic nie wagarowałem. W dalszym ciągu to nie daje szans. Weź w coś uderz chociażby przy 110. Jakoś w bmw wyrwało koło z zawieszeniem więc nie było to delikatne uderzenie. Ludzie przy dużo mniejszych prędkościach giną. Sam raz uderzyłem w coś przy 40km/hmi wiem jakie to było szarpnięcie a co dopiero 250. Chceta to sobie wierzta.
Nic nie wagarowałem. W dalszym ciągu to nie daje szans. Weź w coś uderz chociażby przy 110. Jakoś w bmw wyrwało koło z zawieszeniem więc nie było to delikatne uderzenie. Ludzie przy dużo mniejszych prędkościach giną. Sam raz uderzyłem w coś przy 40km/hmi wiem jakie to było szarpnięcie a co dopiero 250. Chceta to sobie wierzta.
Są strefy zgniotu, są poduszki powietrzne przednie i boczne, są specjalne kurtyny itp. bakus1233 dobrze powiedział, że wagarowałeś na fizyce, bo wyobraź sobie, że Kia jechała w kierunku, w którym dostała strzała, więc nie była to przeszkoda stała. Zmienia to coś, czy nie zmienia?

Są strefy zgniotu, są poduszki powietrzne przednie i boczne, są specjalne kurtyny itp. bakus1233 dobrze powiedział, że wagarowałeś na fizyce, bo wyobraź sobie, że Kia jechała w kierunku, w którym dostała strzała, więc nie była to przeszkoda stała. Zmienia to coś, czy nie zmienia?
Zobacz sobie jak rzuciło tą kijanką. To musiałabyć niewielka siła uderzenia

Zobacz sobie jak rzuciło tą kijanką. To musiałabyć niewielka siła uderzenia
Dłonie opadają pod klawiaturę... Już z samych zdjęć pojazdów po wypadku wynika, że... ich nie widziałeś. Obejrzyj dobrą analizę

Dłonie opadają pod klawiaturę... Już z samych zdjęć pojazdów po wypadku wynika, że... ich nie widziałeś. Obejrzyj dobrą analizę
Oglądałem. Jest pokazane na symulacji jak bmw po uderzeniu rzuca tym drugim samochodem jak szmatą a później się zapala. Sam sobie odpowiedz czy to nie była potężna siła.
Jest pięknie pokazane uderzenie oglądaj od 19 minuty. Dodaj do tego moc silnika bmw. Moment obrotowy ma taki, że mógłby holować 100 tonowy czołg
Oglądałem. Jest pokazane na symulacji jak bmw po uderzeniu rzuca tym drugim samochodem jak szmatą a później się zapala. Sam sobie odpowiedz czy to nie była potężna siła.
Jest pięknie pokazane uderzenie oglądaj od 19 minuty. Dodaj do tego moc silnika bmw. Moment obrotowy ma taki, że mógłby holować 100 tonowy czołg
To ja już w ogóle nie rozumiem o co biega - siła była niewielka czy potężna?

To ja już w ogóle nie rozumiem o co biega - siła była niewielka czy potężna?
Prześmiewczo napisałem niewielka, bo tak większość chyba myśli.
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na ukrycie oznaczeń wiekowych materiałów zamieszczonych na stronie