

Lina/taśma do holowania wkręciła się w koło samochodu holującego
Nie jestem ekspertę, zatem się wypowiem.
Nie włączamy świateł awaryjnych w pojeździe holowanym.
Dziękuję
Nie włączamy świateł awaryjnych w pojeździe holowanym.
Dziękuję

Z cyklu ekspertem nie jestem, ale się wypowiem.
Nie widać co stalo się z liną, czy wkrecila się w koło, ale druga możliwośc, że holowany podczas hamowania chcąc uniknąć wjechania w tył holownikowi odbił w prawo, dojechał jego do boku, lina się napięlą, a możliwosci manewrowania skończyły się, gdy auta staly się jednoscią...
Pamiętajmy, że w samochodzie przy wyłaczonym silniku nie działa serwo wspomagajace układ hamowania, więc pedał jest jak Sztywny Pal Azji i bardziej robi za spowalniacz, niż hamulec.
Nie widać co stalo się z liną, czy wkrecila się w koło, ale druga możliwośc, że holowany podczas hamowania chcąc uniknąć wjechania w tył holownikowi odbił w prawo, dojechał jego do boku, lina się napięlą, a możliwosci manewrowania skończyły się, gdy auta staly się jednoscią...
Pamiętajmy, że w samochodzie przy wyłaczonym silniku nie działa serwo wspomagajace układ hamowania, więc pedał jest jak Sztywny Pal Azji i bardziej robi za spowalniacz, niż hamulec.
Tak to jest jak się pomaga, ty pomagasz a ten jeszcze Ci odjebie taką akcję. Dlatego pamiętajcie żeby nie pomagać
k🤬a a miałem nadzieję do samego końca, że ich pociągnie w lewo wprost pod TIRa, a mogło być tak pięknie. nic tak nie cieszy jak kacapskie ścierwo pomielone razem z metalem
Jazda na awaryjnych... jak gupie tirówki podczas cofania. Widzisz takie wykroczenie i cieszysz się, że gamoni spotkała kara.
[ Dodano: 2025-04-17, 14:59 ]
I w holującym... i w TIRze... i w ogóle przepisy pozwalają tylko podczas unieruchomienia pojazdu.
[ Dodano: 2025-04-17, 14:59 ]
JoSeed napisał/a:
Nie jestem ekspertę, zatem się wypowiem.
Nie włączamy świateł awaryjnych w pojeździe holowanym.
Dziękuję
I w holującym... i w TIRze... i w ogóle przepisy pozwalają tylko podczas unieruchomienia pojazdu.