Główna Poczekalnia Soft Dodaj Obrazki Dowcipy Popularne Losowe Szukaj Ranking
Zarejestruj się Zaloguj się
📌 Ukraina ⚔️ Rosja Tylko dla osób pełnoletnich - ostatnia aktualizacja: Dzisiaj 0:42
Witaj użytkowniku Sadol.pl,

Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!

Dalsze istnienie serwisu jest możliwe jedynie dzięki niewielkim, dobrowolnym wpłatom od użytkowników. Prosimy Cię zatem o rozważenie wsparcia nas poprzez serwis Zrzutka.pl abyś miał gdzie oglądać swoje ulubione filmy ;) Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).

Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę
 już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Avatar
hexagram88 2012-03-19, 22:30
Ten komentarz został automatycznie oznaczony jako potencjalnie niewłaściwy dla osób niepełnoletnich. Zaloguj się aby go wyświetlić.
Zgłoś
Avatar
konto usunięte 2012-03-19, 22:30
Ten komentarz został automatycznie oznaczony jako potencjalnie niewłaściwy dla osób niepełnoletnich. Zaloguj się aby go wyświetlić.
Zgłoś
Avatar
konto usunięte 2012-03-19, 22:35 1
Tumislav napisał/a:

ale jeśli uważa się ludzi za najinteligentniejsze "zwierze" na Ziemii to dlaczego nie można uznać tego za coś nienaturalnego.


A dlaczego nie można tego uznać za coś naturalnego, skoro występuję również u wielu innych gatunków? Nie wiem czy zrozumiałem Cię tu do końca.
Tumislav napisał/a:

Bo chyba nie uważasz, że takie odchyły u owych zwierząt są normalne.

Odchyły, nie odchyły - zwierzętom na pewno dużo bliżej do natury niż ludziom. U zwierząt jest mniejsza część homoseksualistów i u ludzi (przynajmniej jak na razie).
Tumislav napisał/a:

Swoją drogą to uważasz, że homoseksualizm/biseksualizm jest czymś prawidłowym czy też może można go zaliczyć do chorób psychicznych?


Według naukowców (a szczególnie amerykańskich) bardzo dużo rzeczy można zaliczyć do chorób. Z tego co wiem miłość/zakochanie już gdzieś tam zostało zaliczone jako choroba psychiczna. W tej chwili waham się nad swoim zdaniem w tej kwestii.
Zgłoś
Avatar
konto usunięte 2012-03-19, 22:36
@up, bo dla niektórych naturalność może być tylko jedna. Nie dopuszczają do siebie świadomości, że dwa typy zachowań również mogą być naturalne.
Zgłoś
Avatar
Tumislav 2012-03-19, 22:44 1
longer1231 napisał/a:



Biblia to księga mocno zdezaktualizowana. Do tej pory bowiem jest napisane, że mężczyźnie noszący długie włosy są obrazą dla Boga, kobieta za zdradę winna zostać ukamienowana, Kpł 21, 17-23 natomiast prawi o niepełnosprawności. Tak jest to tłumaczone: Pan Bóg nie lubi swoich nieudanych eksperymentów stworzenia. Jeśli człowiek nie wyszedł mu w pełni funkcjonalny, nigdy nie dostąpi Królestwa Niebieskiego.



Co do zdezaktualizowania Biblii masz rację. Jednak istnieją pewne "poprawki" co do tematu niepełnosprawnych:

tygodnik.onet.pl/30,0,43275,kosciol_oniepelnosprawnych,artykul.html

Przeczytaj ten artykuł. Bo jest naprawdę ciekawy (z resztą widzę, że jesteś w temacie, więc napewno już go czytałeś). Wielu uważa, że to co jest w Biblii uważa się za święte i koniec, i nie można zmienić tego co jest w tej księdze jednak jeśli uważałbyś inaczej: "Zaprawdę powiadam: Ty jesteś Piotr i na tej Skale zbudujęsz Kościół mój, a bramy piekielne go nie przemogą. I tobie dam klucze królestwa niebieskiego; cokolwiek zwiążesz na ziemi, będzie związane w niebie, a co rozwiążesz na ziemi, będzie rozwiązane w niebie"

Stosunek kościoła do homoseksualizmu jest niezmienny, więc jeśli nie nastąpiły żadne poprawki co do tej kwestii, trzeba być zgodnym z Biblią.
Zgłoś
Avatar
konto usunięte 2012-03-19, 22:50
Cóż Tumislav, w takim razie nazwij mnie katolikiem zreformowanym. Będę wierzył w co wierzę i mówił co podpowiada mi serce, a na koniec będę miał nadzieję, że to co robiłem znalazło aprobatę u Najwyższego.

Jeżeli nie, to spłonę w piekle, ale w takim wypadku w dupie bym miał niebo i Boga, który nie kocha swoich stworzeń tak samo i zachęca do nienawiści.
Zgłoś
Avatar
konto usunięte 2012-03-19, 23:03 1
Ilu obrońców pedałów na sadolu Idę na harda obejrzeć co Arabusy robią z takimi, bo tutaj gejowo.pl się szerzy.
Zgłoś
Avatar
Tumislav 2012-03-19, 23:12
Din napisał/a:


A dlaczego nie można tego uznać za coś naturalnego, skoro występuję również u wielu innych gatunków? Nie wiem czy zrozumiałem Cię tu do końca.



Jak już pisałem - zgadzam się z tym, że istnieje coś takiego jak homoseksualizm u innych zwierząt. U zwierząt występują także choroby psychiczne (przyznam, że często określa się je jako choroby neurologiczne czyli różnorakie guzy w mózgu etc., jednak "czyste" choroby psychiczne u zwierząt występują i co do tego nie ma wątpliwości), więc powinniśmy się najpierw zastanowić CZY homoseksualizm jest chorobą psychiczną (bo napewno jest zaburzeniem i co do tego mam nadzieję, że nie mamy wątpliwości) a dopiero wtedy zastanowić się co robić. Osobiście uważam, że jak dla mnie homoseksualiści mogą sobie istnieć - trudno, nic z tym nie zrobie. Jednak promocje takich zachowań i chęć adopcji przez takie pary są nie do dopuszczenia.

Din napisał/a:


Odchyły, nie odchyły - zwierzętom na pewno dużo bliżej do natury niż ludziom. U zwierząt jest mniejsza część homoseksualistów i u ludzi (przynajmniej jak na razie).



Mam szczerą nadzieję, że tak zostanie. Wierzę, że Tobie też na tym zależy żeby było takich osób jak najmniej. Nie koniecznie przez względy moralne.

longer1231 napisał/a:

Cóż Tumislav, w takim razie nazwij mnie katolikiem zreformowanym. Będę wierzył w co wierzę i mówił co podpowiada mi serce, a na koniec będę miał nadzieję, że to co robiłem znalazło aprobatę u Najwyższego.

Jeżeli nie, to spłonę w piekle, ale w takim wypadku w dupie bym miał niebo i Boga, który nie kocha swoich stworzeń tak samo i zachęca do nienawiści.



W takim razie nazywam Cie katolikiem zreformowanym Na dobrą sprawe chyba nie ma już prawdziwych katolików. Sam nie mam najkrótszych włosów przez co mam nadzieję, że Bóg się na mnie za to nie obrazi
Oczywiście, że na te czasy w których teraz żyjemy śmierć homoseksualistów za ich orientacje jest nie na miejscu. Jednak PROMOCJA takich zachowań jest czymś złym i nie wierzę, że się z tym nie zgadzasz.
Zgłoś
Avatar
vajron 2012-03-19, 23:29 2
Ten komentarz został automatycznie oznaczony jako potencjalnie niewłaściwy dla osób niepełnoletnich. Zaloguj się aby go wyświetlić.
Zgłoś
Avatar
Tumislav 2012-03-19, 23:29
Ten komentarz został automatycznie oznaczony jako potencjalnie niewłaściwy dla osób niepełnoletnich. Zaloguj się aby go wyświetlić.
Zgłoś
Avatar
vajron 2012-03-19, 23:33
Ten komentarz został automatycznie oznaczony jako potencjalnie niewłaściwy dla osób niepełnoletnich. Zaloguj się aby go wyświetlić.
Zgłoś
Avatar
konto usunięte 2012-03-19, 23:36
Ten komentarz został automatycznie oznaczony jako potencjalnie niewłaściwy dla osób niepełnoletnich. Zaloguj się aby go wyświetlić.
Zgłoś
Avatar
vajron 2012-03-19, 23:37
Ten komentarz został automatycznie oznaczony jako potencjalnie niewłaściwy dla osób niepełnoletnich. Zaloguj się aby go wyświetlić.
Zgłoś
Avatar
Tumislav 2012-03-19, 23:50
vajron napisał/a:

Tak, ta metoda jest skuteczna, tak samo jak w przypadku wyleczania osób hetero. I polega dokładnie na tym na czym polegało leczenie Alexa z mechanicznej pomarańczy.



Jakieś przykłady mordów homoseksualistów przez katolików? I wybacz ale nie oglądałem mechanicznej pomarańczy Wystarcza mi dowód, że 30% homoseksualistów pozbywa się tego zaburzenia/choroby czy tej "normalności" dzięki temu leczeniu.

Din napisał/a:


W tym momencie już nie będę ciągnąć tego tematu dalej. Jest późno a ja jeszcze mam kilka rzeczy nie załatwionych.


Rozumiem, też spadam z sadola. Trzymaj się i dzięki za dialog

vajron napisał/a:

Rozumiem, że osób hetero nie można nigdzie roznegliżowanych spotkać? Lepsze sa marsze "młodzieży wszechpolskiej" która skanduje faszystowskie hasła i hail'uje niż banda pedałów, która nikomu nie zaszkodzi.



Można spotkać, na plażach. Tam też można spotkać zapewne homoseksualistów ale w takim miejscu są po prostu niewidoczni. W Młodzieży Wszechpolskiej masz narodowców, którzy się brzydzą takimi gestami oraz nazistów czy jakkolwiek chcą być nazywani. To te drugie osoby "hailują".
Zgłoś
Avatar
konto usunięte 2012-03-20, 0:10 3
Ten komentarz został automatycznie oznaczony jako potencjalnie niewłaściwy dla osób niepełnoletnich. Zaloguj się aby go wyświetlić.
Zgłoś
Przejdź to ostatniego posta w temacie  

Oznaczenia wiekowe materiałów są zgodne z wytycznymi Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji

 Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na ukrycie oznaczeń wiekowych materiałów zamieszczonych na stronie
Funkcja pobierania filmów jest dostępna w opcji Premium
Usługa Premium wspiera nasz serwis oraz daje dodatkowe benefity m.in.:
- całkowite wyłączenie reklam
- możliwość pobierania filmów z poziomu odtwarzacza
- możliwość pokolorowania nazwy użytkownika
... i wiele innnych!
Zostań użytkownikiem Premium już od 5,00 PLN miesięcznie* * przy zakupie konta Premium na 3 miesiące. 6,00 PLN przy zakupie na jeden miesiąc.
* wymaga posiadania zarejestrowanego konta w serwisie
 Nie dziękuję, może innym razem