

co jak co ale kultura pracy lepsza niż w moim starym escorcie

To nie jest silnik diesla dla ścisłości, tylko Hit-and-miss engine, przepraszam że po angielsku, ale nie mam pojęcia ja to jest po polsku.


menelreoot napisał/a:
To nie jest silnik diesla dla ścisłości, tylko Hit-and-miss engine, przepraszam że po angielsku, ale nie mam pojęcia ja to jest po polsku.


zajebiste, hipnotyzujące, gdyby nie takie gówno byśmy byli za murzynami i cyganami.
ja bym chciał zobaczyć jak mu rękawek się wkręca w koło zamachowe.
ja bym chciał zobaczyć jak mu rękawek się wkręca w koło zamachowe.
Podobno jaki początek semestru, taki cały semestr. Zajebiscie - oglądam 8 minut klekotania 100-letniego diesla.
To nie jest diesel.
Silniki wysokoprężne - popularnie znane i nazywane dieslami, napędzane są olejem napędowym.
Tutaj mamy przykład silnik średnioprężnego, zasilanego naftą (taki silnik miał na przykład Ursus C-45), poznać je można przez to, że mają gruszę żarową, którą trzeba podgrzać, żeby go uruchomi (tutaj robią to palnikiem, a nasi ojcowie/dziadkowie grzali lutlampami).
Dziękuje i pozdrawiam.
PS Tak, jestem ekspertem!
Silniki wysokoprężne - popularnie znane i nazywane dieslami, napędzane są olejem napędowym.
Tutaj mamy przykład silnik średnioprężnego, zasilanego naftą (taki silnik miał na przykład Ursus C-45), poznać je można przez to, że mają gruszę żarową, którą trzeba podgrzać, żeby go uruchomi (tutaj robią to palnikiem, a nasi ojcowie/dziadkowie grzali lutlampami).
Dziękuje i pozdrawiam.
PS Tak, jestem ekspertem!


Nie diesel tylko silnik średnioprężny( silnik o zapłonie żarowym). Cholernie żywotny i wytrzymały sprzęt. Problem z nimi jest jeden... z WIELKIEJ pojemności skokowej mały moment i mała moc... Zalety? Odpali na wszystkim byle się paliło! Czyli na słabo przetworzonej ropie też, nie to co dzisiejsze diesle gdzie byle zły skład i wtryskiwacze się sypią o pękających tłokach czy głowicach nic nie mówiąc...
W tych silnikach to byście dopiero narzekali na dziurę pod pedałem gazu
.
Preferuję turbo benzynę jednak
W tych silnikach to byście dopiero narzekali na dziurę pod pedałem gazu

Preferuję turbo benzynę jednak

@MrHT
kłania się IMIR - AGH
Mechanika i budowa maszyn
Ogólnie to silniki te jak widać na filmie chodzą nawet przy luzach rzędu kilku milimetrów
Bardzo fajnie się je remontuje (miałem kiedyś okazję grzebać przy C-45), ruska robota - młot i majzel
kłania się IMIR - AGH

Mechanika i budowa maszyn

Ogólnie to silniki te jak widać na filmie chodzą nawet przy luzach rzędu kilku milimetrów

