Główna Poczekalnia (5) Soft (1) Dodaj Obrazki Dowcipy Popularne Losowe Szukaj Ranking
Zarejestruj się Zaloguj się
📌 Ukraina ⚔️ Rosja Tylko dla osób pełnoletnich - ostatnia aktualizacja: Dzisiaj 7:43
Avatar
jimiq 2019-07-10, 8:45 15
Gruz w gaciach
Zgłoś
Avatar
nowynick 2019-07-10, 9:15 51
ja tam bym darł mordę do stewardesy żeby pilot silnik wyłączył bo się trzpień odczepił i może dojść do eksplozji, a tu ktoś wolał nagrywać film na jutuba....
Zgłoś
Avatar
konto usunięte 2019-07-10, 9:32 7
Z ruletką mi się skojarzyło
Zgłoś
Avatar
konto usunięte 2019-07-10, 13:23 1
Ma jeszcze zapewne drugi sprawny silnik więc żaden problem
Zgłoś
Avatar
juzeg 2019-07-10, 13:28 25
nowynick napisał/a:

ja tam bym darł mordę do stewardesy żeby pilot silnik wyłączył bo się trzpień odczepił i może dojść do eksplozji, a tu ktoś wolał nagrywać film na jutuba....



Na mój gust silnik jest wyłączony a turbina obraca się tylko od pędu wiatru. Nawet na jałowym biegu silnik odrzutowy szybciej się kręci.
Zgłoś
Avatar
Budrys2000 2019-07-10, 13:29 4
No nie powiem, mało komfortowa sytuacja
Zgłoś
Avatar
konto usunięte 2019-07-10, 15:17 5
Ten komentarz został automatycznie oznaczony jako potencjalnie niewłaściwy dla osób niepełnoletnich. Zaloguj się aby go wyświetlić.
Zgłoś
Avatar
DarioLee 2019-07-10, 15:29
Kolejny Fake . do kosza
Zgłoś
Avatar
Dmger 2019-07-10, 15:41
Ten komentarz został automatycznie oznaczony jako potencjalnie niewłaściwy dla osób niepełnoletnich. Zaloguj się aby go wyświetlić.
Zgłoś
Avatar
worldoko 2019-07-10, 15:51 19
Na szczęście pierwszy stopień łopatek w tym silniku jest nieruchomy. Są to łopatki kierownicze (ang. stators), które nakierowują strumień powietrza na pierwszy stopień sprężarki niskiego ciśnienia. Widać też na filmiku wyraźnie czerwony kolor, prawdopodobnie łożysko źle pracowało co doprowadziło do rozgrzania materiału, co pewnie wpłynęło na odpadnięcie kołpaka. Silnik jest na pewno wyłączony, a łopatki poruszają się pod wpływem przepływu powietrza, ich przekrój jest podobny do profilu skrzydła, co powoduje powstawanie siły nośnej.

Zgłoś
Avatar
konto usunięte 2019-07-10, 16:03 2
Nowoczesne silniki to tzw TurboFun'y. Przed sekcją niskiego ciśnienia masz ogromny wentylator. Trochę jak w TurboPropie tylko, że wszystko zamknięte w obudowie. Jest Fun (wolnoobrotowy wentylator) --> rotor sprężarki --> stator sprężarki ... i tak kilka razy, aż do dyfuzora i komór spalania. Także ni jest tak, że pierwsza sekcja się nie obraca. Co do kształtu łopatek to się z tobą zgadzam, ma to jednak bardziej na celu rozpędzanie powietrza w turbinie niż wymuszanie obiegu. Najcześciej występujące są łopatki typu Impulso - Reaktywnych. V rośnie, P i T maleje. Silniki wiadomo są odporne na rozerwanie, jednak dla bezpieczeństwa lepiej uszkodzony silnik zatrzymać by np. nie doszło do pożaru który to już może być ryzykowny. Tak jak płomień z paliwa łatwo zagasić w silniku, to rozgrzany do czerwoności palący się metal już nie.
Zgłoś
Avatar
worldoko 2019-07-10, 16:11
Słusznie prawisz, ale to nie jest TurboFun i nie jest również nowoczesny. Jest to Pratt & Whitney JT8D a samolot to MD88 linii Delta.
Zgłoś
Avatar
htp 2019-07-10, 16:39
W Atlancie to jest główna siedziba Delty.
Zgłoś
Avatar
AdamJan123 2019-07-10, 17:10 3
Ten komentarz został automatycznie oznaczony jako potencjalnie niewłaściwy dla osób niepełnoletnich. Zaloguj się aby go wyświetlić.
Zgłoś
Przejdź to ostatniego posta w temacie  

Oznaczenia wiekowe materiałów są zgodne z wytycznymi Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji

 Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na ukrycie oznaczeń wiekowych materiałów zamieszczonych na stronie
Funkcja pobierania filmów jest dostępna w opcji Premium
Usługa Premium wspiera nasz serwis oraz daje dodatkowe benefity m.in.:
- całkowite wyłączenie reklam
- możliwość pobierania filmów z poziomu odtwarzacza
- możliwość pokolorowania nazwy użytkownika
... i wiele innnych!
Zostań użytkownikiem Premium już od 4,17 PLN miesięcznie* * przy zakupie konta Premium na 6 miesięcy. 6,00 PLN przy zakupie na jeden miesiąc.
* wymaga posiadania zarejestrowanego konta w serwisie
 Nie dziękuję, może innym razem