



facet widać że jakiś internetowy buntownik a na żywo to c🤬ja robi. Jak mu dostawca przywiózł gówniany posiłek to przecież mógł obejrzeć i powiedzieć, że nie zapłaci. Bał się kogoś op🤬lić, bał się zadzwonić żeby mu naprawili ale za to do internetu nie miał żadnych oporów żeby żale powylewać. Jak się realizuje dużo zamówień to statystycznie co jakiś czas jedno się sp🤬oli i wystarczy po prostu reklamację złożyć a nie zjeść padlinę a dopiero potem myśleć.
@Kanibal22
Jaki problem kotleta w domu z serem usmażyć, podpiec ziemniaki i zaj🤬 surówkę?
Jaki problem kotleta w domu z serem usmażyć, podpiec ziemniaki i zaj🤬 surówkę?
podpis użytkownika
Sam się pod tym podpisz
ściema. wszedłem na ich stronę na fb i nic takiego nie ma.
dobrze napisał... kazdy moze latwo zbluzgac kogos na internecie, przykładowo wlasciciel innej restauracji której interesy kolidują wspolnie
.

Już na ich profilu wielka internetowa armia odkupienia walczy ze złą korporacją ciemiężącą biednego klienta, który dostał zimne jedzenie. Czy ich już tam posrało? Jakby mu pizzę złą dowieźli, to też by zjadłby zamiast powiedzieć, że takiej nie zamawiał? Takie jednorazowe potknięcia załatwia się natychmiast, a nie wylewa żale na oficjalnym profilu.
Na 99% był to jakiś rozpuszczony dzieciak, który uważa, że to jemu się wszystko należy, a jedyne co zarabia w życiu, to jak go kumple wyślą po chipsy oraz piwo i pozwolą zatrzymać resztę.
Na 99% był to jakiś rozpuszczony dzieciak, który uważa, że to jemu się wszystko należy, a jedyne co zarabia w życiu, to jak go kumple wyślą po chipsy oraz piwo i pozwolą zatrzymać resztę.
@tekkit
Wiadomo, że taki komentarz mogła wystawić nawet konkurencja, ale właśnie tym bardziej powinni nie dać się sprowokować. Nie chodzi o to, że komuś tam zimne dowieźli, tylko o to jak się zaprezentowali na fanpage'u. jakby olali tameten komentarza, albo przeprosili i coś żartobliwie napisali to by sprawy nie było. A tak wyszli na chamów mających klienta w dupie... zjedz&sp🤬alaj.
Wiadomo, że taki komentarz mogła wystawić nawet konkurencja, ale właśnie tym bardziej powinni nie dać się sprowokować. Nie chodzi o to, że komuś tam zimne dowieźli, tylko o to jak się zaprezentowali na fanpage'u. jakby olali tameten komentarza, albo przeprosili i coś żartobliwie napisali to by sprawy nie było. A tak wyszli na chamów mających klienta w dupie... zjedz&sp🤬alaj.
@zielak300
i czemu chcecie komuś zniszczyc reputacje ? nie jadles to po co hejtować? zjedz będzie nie dobre to wyraź opinię a nie ... ale nie lubie takich trolli...
pewnie gimbus
)
WOLNOŚĆ SŁOWA DLA SADISTICA!
i czemu chcecie komuś zniszczyc reputacje ? nie jadles to po co hejtować? zjedz będzie nie dobre to wyraź opinię a nie ... ale nie lubie takich trolli...
pewnie gimbus
podpis użytkownika

WOLNOŚĆ SŁOWA DLA SADISTICA!


wiekszosc z was nie rozumie ze nie chodzi juz o to zarcie ktore moze i bylo niezle a moze było psia kupą. chodzi o podejscie do klienta, klienta ktory jest jedynym zrodlem dochodu tej jadlodajni. nie cisinie sie po kims kto Ci placi, bo przestanie...