

Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
Dalsze istnienie serwisu jest możliwe jedynie dzięki niewielkim, dobrowolnym wpłatom od użytkowników. Prosimy Cię zatem o rozważenie wsparcia nas poprzez serwis Zrzutka.pl abyś miał gdzie oglądać swoje ulubione filmy ;) Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany



Korek to szczytowe osiągnięcie demokracji - w tym samym korku stoi i właściciel "malucha" i Bentleya Continentala GT, każdy cierpi po równo
Jazda na suwak to idiotyczny wymysł debili którzy chcieliby skrócić korek ale nie znają podstawowych zasad matematyki - jeżeli w korku stoi 100 samochodów, przez "wąskie gardło" przepuszczamy jeden samochód na 12 sekund to ostatni samochód pojedzie po 20 minutach, jeżeli podzielimy te 100 na dwa pasy po 50 i przez wąskie gardło będzie przejeżdzał JEDEN samochód (bo nic się w tej kwestii nie zmienia, czy jest jeden pas czy dwa czy 100 - wąskie gadło to wąskie gardło) co 12 sekund to, tu pytanie za tysiąc punktów, ile czasu będzie stał ten 50ty pan na prawym pasie?
Jakby kierowcy równo zajmowali oba pasy i jechali nimi do końća to by każdy stał po 20 min i nie byłoby spiny, ze ktoś stał dłużej, a ktoś krócej. Na dzień dzisiejszy ten, który poleci lewym do końća będzie stał 5 min, a ten na prawym 40 min. Na własne życzenie, bo nikt mu nie broni jechać tym drugim, więc nawet mi go nie szkoda.


Korek to szczytowe osiągnięcie demokracji - w tym samym korku stoi i właściciel "malucha" i Bentleya Continentala GT, każdy cierpi po równo
Jazda na suwak to idiotyczny wymysł debili którzy chcieliby skrócić korek ale nie znają podstawowych zasad matematyki - jeżeli w korku stoi 100 samochodów, przez "wąskie gardło" przepuszczamy jeden samochód na 12 sekund to ostatni samochód pojedzie po 20 minutach, jeżeli podzielimy te 100 na dwa pasy po 50 i przez wąskie gardło będzie przejeżdzał JEDEN samochód (bo nic się w tej kwestii nie zmienia, czy jest jeden pas czy dwa czy 100 - wąskie gadło to wąskie gardło) co 12 sekund to, tu pytanie za tysiąc punktów, ile czasu będzie stał ten 50ty pan na prawym pasie?
Jazda na suwak nie ma za zadanie PRZYŚPIESZYĆ JAZDY, ma za zadanie SKRÓCIĆ KOREK, dzięki czemu korek ma 1 km, zamiast 2 km i osoby chcące zjechać z drogi mogą to zrobić normalnie, a nie też stać w korku i jeszcze go wydłużać.
NA drodze ekspresowej, czy autostradzie może nie wydawać się to aż tak krytyczne, ale na zwykłych drogach, czy w mieście ma to OLBRZYMIE ZNACZENIE, gdyż tam nigdy wszyscy nie będą jechać w jedną stronę.
Drugą zaletą jazdy na suwak jest płynność jazdy, gdyż nie musimy ruszać i hamować, tylko jedziemy jednostajnie, gdyż mamy więcej miejsca do dyspozycji i nie martwimy się, że ktoś się wciśnie przed nas.
Przykład z życia: dwupasmowe rondo, po roku zamknęli wewnętrzny pas, przed wjazdami na rondo wykreskowali po jednym pasie bo... hołota nie wie po co są dwa pasy na rondzie.
Przykład z życia: dwupasmowe rondo,
Dwupasmowe rondo akurat działa poprawnie jeśli ludzie poprawnie się ustawiają wjeżdżając na nie. Niestety to poprawne ustawienie czyli LEWY do skrętu w lewo i zawracania, PRAWY do skrętu w prawo, i jazdy prosto nie jest wymagana przez prawo.
Ba można sobie jeździć w kółko zarówno na wewnętrznym, jak i zewnętrznym pasem, nie łamiąc przepisów. Więc wielu dla "ułatwienia" ląduje się na prawym pasie.
A jak JA jeżdżę autem, to jeszcze nie zdarzyło mi się nie móc zjechać z ronda, wjeżdżając z prawego pasa.
Jeśli mamy rondo o dużym natężeniu ruchu w konkretnych kierunkach, to robią rondo kierowane i problem się rozwiązuje.
Moim zdaniem większość rond powinna być kierowana.
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na ukrycie oznaczeń wiekowych materiałów zamieszczonych na stronie