Główna Poczekalnia Soft Dodaj Obrazki Dowcipy Popularne Losowe Szukaj Ranking
Zarejestruj się Zaloguj się
📌 Ukraina ⚔️ Rosja Tylko dla osób pełnoletnich - ostatnia aktualizacja: Wczoraj 19:16
Karboksylator 2020-10-18, 22:14
Ten komentarz został automatycznie oznaczony jako potencjalnie niewłaściwy dla osób niepełnoletnich. Zaloguj się aby go wyświetlić.
Zgłoś
Igorek95 2020-10-18, 22:15 2
Po drugie, to czemu policja miała by pałować moją mamę? Ona nie truje im dupy paragrafami jak te niedojdy z filmików
Zgłoś
burn1878 2020-10-18, 22:19 26
Ten komentarz został automatycznie oznaczony jako potencjalnie niewłaściwy dla osób niepełnoletnich. Zaloguj się aby go wyświetlić.
Zgłoś
Coffey 2020-10-18, 22:22 2
Nie wiem po co się kłócic z tymi milicjantami i tracicczas. Oni zdania i tak nie zmienią. Nie przyjmuję mandatu i tyle.
Zgłoś
KebabRemover 2020-10-18, 22:27 1
Zgłoś
EksporterZła 2020-10-18, 22:28 36
w rzyć kopani wojownicy o praworządność się trafili...

nie jestem prawnikiem. Nie jestem też autorytetem medycznym. Ale panuje konsensus naukowy:

-Masz maseczkę na swojej krzywej mordzie, więc oddychając i ewentualnie kaszląc rozsiewasz w małym promieniu aerozol z wirusami. Nie masz, leci na metry.
-Wirus u większości przechodzi bez albo z minimalnymi objawami, często nawet nie wiesz, że jesteś zarażony (ktoś jara szlugi od ćwierć wieku to kaszle zawsze, więc nie będzie wiedzieć że nagle powód się zmienił, jest jesień zawieje każdy zakaszle raz w czas, skąd ma wiedzieć że tym rzem to nie przez browar w plenerze dwa dni temu?)

Noś więc te pier****lone maseczki nawet jeśli nie mają prawa Ci tego nakazać, bo jeśli czy to moja, czy kogokolwiek inna babka się przez Ciebie przekręci to powinieneś trafić jako bohater na harda, gdzie śniadzi dżentelmeni z latynoamerykańskiej szkoły karania się za Ciebie biorą.