
📌
Ukraina ⚔️ Rosja
- ostatnia aktualizacja:
52 minuty temu

Witaj użytkowniku Sadol.pl,
Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
Dalsze istnienie serwisu jest możliwe jedynie dzięki niewielkim, dobrowolnym wpłatom od użytkowników. Prosimy Cię zatem o rozważenie wsparcia nas poprzez serwis Zrzutka.pl abyś miał gdzie oglądać swoje ulubione filmy ;) Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
Dalsze istnienie serwisu jest możliwe jedynie dzięki niewielkim, dobrowolnym wpłatom od użytkowników. Prosimy Cię zatem o rozważenie wsparcia nas poprzez serwis Zrzutka.pl abyś miał gdzie oglądać swoje ulubione filmy ;) Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany


Kierowca amator, powinien driftem wytracić speeda, potem robić bączka i otworzyć maskę, w tym czasie babka powinna wyjść przez okno na przód auta, obciąć przewody paliwowe i problem z głowy. A tak to spanikowali i narobili burdelu.


Nie jestem ekspertem, ale czy w takiej sytuacji nie wystarczyłoby wcisnąć sprzęgło?




I tak mu się udało wybrnąć w miarę najlepiej jak się dało. Kitajec minąl ich jak tyczki.
Zależy od samochodu, ale ja bym wyłączył silnik po prostu i obydwa hamulce( nawet bez wspomagania). Chociaz mając kilka sekund to ciężko ocenic co by się zrobiło. Ja miałem taką sytuację że już na dojeździe do domu przerwały mi się przewody hamulcowe(urwał mi się kawałek ramy i przewody razem z nimi) i cały płyn wyleciał. Jechałem może ze 30km/h ale w pierwszych 2 sekundach czułem się jak pasażer. Strasznie głupie uczucie. Później dopiero chwyciłem za ręczny i wyłączyłem silnik.
a może kierował turbo dieslem w automatiku. Jeśli pęknie uszczelka pod turbo sprężarką, to olej dostaje się do cylindrów. Następuje samoistny zapłon i maksymalne przyspieszenie. W automaticu wciskanie hamulca niewiele wtedy daje, bo skrzynia pod wpływem obciążenia zredukuje bieg i dalej będzie ciągnęła, a po kilku sekundach hamulce zagotują się i po hamowaniu. Wyłączyć zapłonu też się nie da.
W takich wypadkach wrzucamy bieg 1 i hamuje do max prędkości na 1 biegu... proste


Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na ukrycie oznaczeń wiekowych materiałów zamieszczonych na stronie