Film nagrany w Rosji. Silnik samochodu został zabezpieczony technologią preparatu MaxDrive Oil Time, a następnie poddany próbie: silnik zamiast na oleju pracuje na wodzie. Następnie z silnika wylano wodę i uruchomiono silnik. Zobaczcie sami jaki jest efekt stosowania produkcji MaxDrive.
Po więcej informacji jak zaoszczędzić na paliwie, nie dopuścić do kosztownych napraw silnika,
p.s jakiś expert się wypowie?
Witaj użytkowniku Sadol.pl,
Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
Dalsze istnienie serwisu jest możliwe jedynie dzięki niewielkim, dobrowolnym wpłatom od użytkowników.
Prosimy Cię zatem o rozważenie wsparcia nas poprzez serwis Zrzutka.pl abyś miał gdzie oglądać swoje ulubione filmy ;) Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (
więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę
już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
oczywiście łada
konto usunięte
2014-10-20, 19:15
kup se rower
konto usunięte
2014-10-20, 19:26
Ruscy to nawet pracują bez oleju w głowie
Ze strony ceramizer.pl :Zmniejsza zużycie paliwa od 3 do 15 %.
Zmniejsza zużycie oleju silnikowego.
Podwyższa i wyrównuje ciśnienie sprężania w cylindrach.
Zmniejsza tzw. "dymienie" silnika.
Eliminuje suche straty i ułatwia rozruch (szczególnie zimą).
Wycisza pracę silnika, zmniejsza wibrację.
Zwiększa sprawność silnika i dynamikę pojazdu.
Regeneruje powierzchnie tarcia podczas eksploatacji, bez demontażu obrabianego zespołu. Efektywna trwałość odbudowanej powierzchni na około 70 000 km przebiegu.
Zwiększa trwałość metalowych powierzchni tarcia, nawet 5-cio krotnie.
Zastępuje w większości przypadków naprawy, zmniejszając wielokrotnie koszty naprawy w porównaniu z tradycyjnym remontem.
Niski współczynnik tarcia poniżej 0,02 tj. 10-cio krotnie mniej niż przy styku "stal-stal".
Wydłuża o min. 50% przebiegi między wymianami oleju silnikowego.
***W przypadku awaryjnego wycieku oleju, wytworzona warstwa ceramiczno-metalowa umożliwia kontynuację jazdy nawet ponad 500 km (dowodem na to jest test jazdy bez oleju).***
Zabezpiecza podzespoły przed korozją i agresywnymi substancjami chemicznymi (ważne w przypadku gdy stosowany olej silnikowy, paliwo może mieć niską jakość).
Zmniejsza emisje toksycznych składników spalin.
Zmniejsza niebezpieczeństwo blokady pierścieni tłokowych.
Utwardza i podwyższa odporność na zużycie trących się powierzchni, nawet 10-cio krotnie. Mikrotwardość - 4000-4500 MPa (400 - 450 kG/mm 2 ) (dla porównania mikrotwardość stali wynosi przeciętnie 60 kG/mm 2 ). Wytrzymałość na ściskanie: 2500 MPa (250 kg/mm 2 ).
Chroni środowisko naturalne.
Preparat można stosować do dowolnych urządzeń (również przemysłowych) po wcześniejszej konsultacji z producentem Ceramizerów®.
Cały myk polega na tym, ze woda odbiera ciepło z silnika dlatego się nie zaciera w tak krótkim czasie. Silnik dokonał by żywota po ok 5 min normalnej jazdy miejskiej. Wg mnie pic na "wodę"
"Test Polska, Limanowa " <-- od razu widać, że chcą nas ocyganić...
konto usunięte
2014-10-20, 20:07
Pfff 1.4t czy tam 2.5tdi grupy SRAG to nawet z olejem się zacierają.
NWC
2014-10-20, 20:13
Oglądałem kiedyś taki sam test z Polonezem no i jeździł bez oleju
Macie, oglądajcie.
taa i żaden producent silnikow nie zadaptował/kupił tej techonlogi ...
Dziwne, że nikt się tym nie zainteresował. Jedyne co Google mi pokazuje to autorskie filmy firmy MaxDrive. Żadnych rzetelnych testów, opinii, kompletnie nic...
konto usunięte
2014-10-20, 22:32
i tylko do łady i do poloneza takie testy ciekawe czemu...
konto usunięte
2014-10-20, 23:47
Ceramizer to gówno do podkręcania autka na handel.
Wszystkie ceramizery, doktorki czy tego typu shit'y sa o przysłowiowy "kant dupy rozbic". Tyle w temacie.