
📌
Ukraina ⚔️ Rosja
- ostatnia aktualizacja:
Wczoraj 22:20

Witaj użytkowniku Sadol.pl,
Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
Dalsze istnienie serwisu jest możliwe jedynie dzięki niewielkim, dobrowolnym wpłatom od użytkowników. Prosimy Cię zatem o rozważenie wsparcia nas poprzez serwis Zrzutka.pl abyś miał gdzie oglądać swoje ulubione filmy ;) Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
Dalsze istnienie serwisu jest możliwe jedynie dzięki niewielkim, dobrowolnym wpłatom od użytkowników. Prosimy Cię zatem o rozważenie wsparcia nas poprzez serwis Zrzutka.pl abyś miał gdzie oglądać swoje ulubione filmy ;) Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Z jednym się nie zgodzę. Gdy jest zwężenie trzeba zająć wszystkie dostępne pasy a na ich końcu ruch powinien się zazębiać. To logiczne rozwiązanie niepowodujące korków.

Pretensje do tirowców o to, że ich towar nie jedzie pociągiem, to jak pretensje do policji, że nie wolno pić piwa w miejscach publicznych.




McMenel napisał/a:
I co z tego iż mój sprzęt przywiózł TIR?? To nie moja wina że zamiast wspierać bardziej ekonomiczny transport kolejowy jest jak jest ??
skończyłem czytać.



co za imbecyle ustawiaja sie w rzadku zeby kazdy postał rowno fuck!
trojmiasto.pl/wiadomosci/Agresja-kierowcy-w-jezdzie-na-zamek-n50654.html
trojmiasto.pl/wiadomosci/Agresja-kierowcy-w-jezdzie-na-zamek-n50654.html


Uwazacie ze jazda na "suwak" jest najlepsza to niech mi ktos teraz wytlumaczy dlaczego po zwezeniu np z 2 pasow w jeden prawie zawsze samochody jada juz normalnie wolno jeden za drugim bez zatrzymywania, a w miejscu zwezenia tych dwoch pasow w jeden zawsze wiekszosc stoi bo jeden wpuszcza, drugi czeka, nastepny wpusci dwoch...
Wiele sie nasluchalem o tym ze to jest lepsze ale po tylu kilometrach co mam przejechane stwierdzam ze gdyby wszyscy sie ustawiali odrazu na dobry pas, fakt bylby dluzszy korek ale ludzie by nie stali lecz jechali powoli rownym tempem bo nikt by sie nie zatrzymywal zeby kogos wpuscic... a nie widzialem jeszcze zeby jazda na suwak szla plynnie moze w teorii wyglada to ok ale nie w praktyce...
Kolejna sprawa co do wyprzedania, chce wam powiedziec jedno jesli kierowcy TIRow nie beda sie wyrabiac na czas to wlasciciel firmy moze zaplacic za to nie mala kare... co moze np prowadzic do upadku. Jak upadloby wiele firm to koszt transportu paewnie by wzrosl bo pozostale firmy beda musialy zarobic na zapas (na kary od spedytorów)
A ile to razy zdarza sie ze jakis debil leci lewym pasem 90 i wyprzedza sobie innego co jedzie 80 i to osobowki?? To nie tylko kierowcy tirow "wolno" wyprzedzaja oni poprostu nie moga inaczej, a osobowki ??
Pamietajcie to ze mozna po drodze jechac np 120km/h to nie oznacza to ze tak trzeba jechac jak chcesz to mozesz jechac i 60km/h a jak nie pasuje przesiadz sie do pociagu, autobus czy na rower... TAKIE JEST ZYCIE.
Wymagasz dostaw np z allegro w jeden dzien? czy innych sklepow? chcesz aby w sklepie bylo zawsze wszystko wiec masz co chcesz.... chcesz zeby kierowcy tirow jezdzili bezpieczniej? to im ograniczyli szybkosc wiec masz co chcesz..., ograniczyli im rowniez czas pracy aby bylo bezpieczniej wiec nie traci czasu jadac za kims 3 km/h wolniej, masz co chcesz....
Wiele sie nasluchalem o tym ze to jest lepsze ale po tylu kilometrach co mam przejechane stwierdzam ze gdyby wszyscy sie ustawiali odrazu na dobry pas, fakt bylby dluzszy korek ale ludzie by nie stali lecz jechali powoli rownym tempem bo nikt by sie nie zatrzymywal zeby kogos wpuscic... a nie widzialem jeszcze zeby jazda na suwak szla plynnie moze w teorii wyglada to ok ale nie w praktyce...
Kolejna sprawa co do wyprzedania, chce wam powiedziec jedno jesli kierowcy TIRow nie beda sie wyrabiac na czas to wlasciciel firmy moze zaplacic za to nie mala kare... co moze np prowadzic do upadku. Jak upadloby wiele firm to koszt transportu paewnie by wzrosl bo pozostale firmy beda musialy zarobic na zapas (na kary od spedytorów)
A ile to razy zdarza sie ze jakis debil leci lewym pasem 90 i wyprzedza sobie innego co jedzie 80 i to osobowki?? To nie tylko kierowcy tirow "wolno" wyprzedzaja oni poprostu nie moga inaczej, a osobowki ??
Pamietajcie to ze mozna po drodze jechac np 120km/h to nie oznacza to ze tak trzeba jechac jak chcesz to mozesz jechac i 60km/h a jak nie pasuje przesiadz sie do pociagu, autobus czy na rower... TAKIE JEST ZYCIE.
Wymagasz dostaw np z allegro w jeden dzien? czy innych sklepow? chcesz aby w sklepie bylo zawsze wszystko wiec masz co chcesz.... chcesz zeby kierowcy tirow jezdzili bezpieczniej? to im ograniczyli szybkosc wiec masz co chcesz..., ograniczyli im rowniez czas pracy aby bylo bezpieczniej wiec nie traci czasu jadac za kims 3 km/h wolniej, masz co chcesz....
Co za durne rozumowanie wolnego pasa przy zwężeniu, powinno się jechać dwoma pasami do końca i tam na zamek wjeżdżać. Jak ktos ograniczony to będzie na każdym kroku tę Amerykę powtarzał, Ameryka to , Ameryka tamto
A sprawa sprawa ograniczeń to problem "dużego kierowcy" i jego zatrudnienia.
A sprawa sprawa ograniczeń to problem "dużego kierowcy" i jego zatrudnienia.

Ej ludzie, posłuchajcie jeszcze raz co koleś mówi o zamku błyskawicznym. Wg mnie timmy77 ma racje - on wychwala ironicznie kierowców niestosujących się do zamka. Nikt nie wyczuł ironii? Bo jedzniecie po nim równo, nie zdając sobie sprawy, co powiedział.
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na ukrycie oznaczeń wiekowych materiałów zamieszczonych na stronie