Główna Poczekalnia (1) Soft (1) Dodaj Obrazki Dowcipy Popularne Losowe Szukaj Ranking
Zarejestruj się Zaloguj się
📌 Ukraina ⚔️ Rosja Tylko dla osób pełnoletnich - ostatnia aktualizacja: Dzisiaj 20:44
🔥 Koncercik ... - teraz popularne
sokMajKok Wczoraj 0:59 4
Radom lepszy
Zgłoś
pazuzu Wczoraj 1:00 29
5 osób rannych
inne ujecia

Zgłoś
Promyczek Wczoraj 1:17 2
Wina słabych warunków pogodowych
Zgłoś
djoshin Wczoraj 1:42 20
Erłulf się popsuł
Zgłoś
Marian_Koniuszko Wczoraj 2:02
ktla.com/news/local-news/3-hospitalized-after-helicopter-crash-in-hunt...
Zgłoś
joti Wczoraj 2:10
Widać błąd pilota na tych filmach.
Nie skompensował kąta natarcia wychodząc w zawisu.
Zgłoś
xdrt Wczoraj 3:11 3
djoshin napisał/a:

Erłulf się popsuł

Erłulf ma szczęście, że tam o brzozę trudno xD
Zgłoś
Anakin21 Wczoraj 4:10 1
Co mogło być powodem tego wypadku? Za blisko zabudowań i drzew podleciał i się jakiś wir wytworzył?(Nie znam się więc pytam znawców)
Zgłoś
joti Wczoraj 4:46 25
Anakin21 napisał/a:

Co mogło być powodem tego wypadku? Za blisko zabudowań i drzew podleciał i się jakiś wir wytworzył?(Nie znam się więc pytam znawców)

Mam tylko licencje LAPL(A) - samoloty do 2t, więc ekspertem nie jestem.
Wg mnie tu żadnego wiru nie było. Pilot chciał popajacować zawisem, a potem gw🤬townie poderwał nos maszyny. Problem w tym, że w zawisie miał już duży kąt natarcia wirnika głównego i nie było dużego marginesu aby go zwiększyć, mógł tylko zwiększyć moment obrotowy, ale może się nie dało - brak mocy albo błąd pilota że tego nie zrobił, nie wiem. W każdym razie brakło siły nośnej do kontynuowania wznoszenia i wygrała siła grawitacji.
Zgłoś
Anakin21 Wczoraj 4:47 4
joti napisał/a: