

P🤬licie frazesy.
Nasz kraj dopiero stawia pierwsze kroki w demokracji, nie mamy potężnego doświadczenia w dziedzinie rozwoju infrastruktury, bo ciągle jakieś k🤬sy na nas napadały i co chwila znikaliśmy z map Europy.
Założę się, że jeśli Polska była by ciągle na mapach począwszy od czasów wczesnego średniowiecza do teraz przez nikogo nie rozbierana - to pewnie u nas takie naprawy torów były by również normalką.
Nasz kraj dopiero stawia pierwsze kroki w demokracji, nie mamy potężnego doświadczenia w dziedzinie rozwoju infrastruktury, bo ciągle jakieś k🤬sy na nas napadały i co chwila znikaliśmy z map Europy.
Założę się, że jeśli Polska była by ciągle na mapach począwszy od czasów wczesnego średniowiecza do teraz przez nikogo nie rozbierana - to pewnie u nas takie naprawy torów były by również normalką.
podpis użytkownika
"Sugeruję trzymać Was wszystkich w zamknięciu" - Tool : Aenema
@forest1600 Tory są wymieniane na krótkich odcinkach ale sporadycznie.
Tylko na Polskich portalach humorystycznych można znaleźć filmy o spawaniu, tokarstwie, wymianie trakcji kolejowej i super szybkim murowaniu. Ponadto filmom tym towarzyszy dyskusja prawdziwych ekspertów.
Ciekawe, z czego to wynika?
Ciekawe, z czego to wynika?
bezimienny90 napisał/a:
U nas to się powinno nazywać "czarna magia na zachodzie"
Dosłownie na zachodzie bo to u Niemcenów było



straszne rzeczy pieprzycie koledzy. W Polsce wymienia się tory na nowe, o większej długości. I robi się to podobną techniką co tutaj. Wszelkie opóźnienia nie są spowodowane złą techniką, a formalnościami.
wymiana torów na odcinku Ciechanów - Mława (35km~) trwa od przeszło 2,5roku jeden przejazd kolejowy remontowali 5 miesięcy. Nak🤬iają tempo chłopaki

podpis użytkownika
Death solves all problems - no man, No_Problems.
Cap_Cubasa napisał/a:
W Polsce za 1000 Lat
![]()
w Krakowie podczas remontu dworca używano takich samych maszyn


@Robajson i @forest1600 gówno wiecie i gówno widzieliście. U mnie od 5 lat wymienili prawie wszystkie tory i czuć różnicę w jeździe.


ja jebie, wakacje, 30 stopni na dworzu, mieszkam na mazurach więc mam możliwość pójść nad jezioro, a ja siedzę w domu chory i oglądam jak kładą tory

O ile się nie mylę, szyny kolejowe robi się ze staliwa Hadfielda, a to mimo że jest bardzo odporne na ścieranie jest bardzo kruche. Ktoś z większą wiedzą może mi wyjaśnić w jaki sposób przy dość dużym naginaniu szyna się nie odkształca plastycznie - w przypadku żeliw i staliw nie pęka?

Cytat:
Dosłownie na zachodzie bo to u Niemcenów było
Pod koniec filmu lektor mówi, że w Austrii.