

dojebywator napisał/a:
na c🤬j ten film tutaj ? takie cos to na you tube
za to tak błyskotliwych komentarzy jak Twój, to nam tu brakuje

podpis użytkownika
-Gdybyś kochał się z kimś po raz absolutnie ostatni... Jak by było?-Niesamowicie smutno.
-Też tak sądzę.
-Zasmuć mnie..
gumiak napisał/a:
U mnie między Malborkiem a Gdańskiem, czyli jakies 50 km, wymiana torów i trakcji trwa juz jakieś 3,5 roku :/
No tam zrobiono bardzo dużo błędów i cały czas coś tam grzebią. Poza tym kolejne remonty są w trakcie. Niby przystosowali do 200km/h a jest boją się puścić pociągi z prędkością 130 . Takie tam Polskie sprawy

Owych maszyny (AHM 800r) w Europie jest 5 w tym jedna w Polsce. Ta jest chyba nieco inna / starsza.
Skąd wiesz jak się kładzie tory w Polsce j🤬y ruski bocie.
podpis użytkownika
"W Polsce są zazwyczaj dwa wyjścia z sytuacji: normalne i nadprzyrodzone. Normalne jest takie, że z nieba schodzą zastępy aniołów i robią za nas. A nadprzyrodzone - kiedy sami weźmiemy się do roboty."

@up
ja widziałem... pod p🤬lino kładli nowe podkłady i szyny... nikt się tak nie op🤬la jak polski budowlaniec/drogowiec
ja widziałem... pod p🤬lino kładli nowe podkłady i szyny... nikt się tak nie op🤬la jak polski budowlaniec/drogowiec
też widziałem pod p🤬lino
cud że w ogóle po tym jeździć może
cud że w ogóle po tym jeździć może
podpis użytkownika
Bóg zesłał mnie na Ziemię, żebym wk🤬iał ludzi

EvroCot napisał/a:
Jednak można szybko położyć tory, nie to co w Polsce...
Jest coś hipnotyzującego w tym procesie, bo mogę mu się przyglądać i przyglądać.
No wiemy, przep🤬lać z wypoku też potrafisz zajebiście. Słowo w słowo. To jest wymiana a nie kładzenie.


Ciekawe ile razy koszt takiej maszyny przekracza sumę wynagrodzeń dla zwykłych pracowników.


EvroCot napisał/a:
Jednak można szybko położyć tory,
Przeczytaj tytuł tego filmiku. To jest wymiana podkładów + szyn.
W Polsce tzw. rewitalizacje (nie mylić z modernizacjami) obejmują dodatkowo wymianę warstwy podtorza, czasami wykonanie drenażu, ogarnięcie przybocznych rowów (są do tego specjalistyczne maszyny), przebudowanie obiektów inżynieryjnych (wiadukty, przepusty, przejazdy drogowe itd. - nie da się tego taśmowo wykonać, to zajmuje czas), wymianę instalacji sterujących, wymianę słupów od sieci trakcyjnej (tu także są specjalistyczne maszyny) i to wszystko przy zachowaniu przejezdności drugiego toru... co, jest maszyna, która jest w stanie to wykonać? A w filmiku i tak linia od razu nie jest gotowa, jeszcze musi standardowo przejechać podbijarka, jeszcze trzeba zainstalować i przetestować urządzenia sterujące, jeszcze trzeba to odebrać... tak jest wszędzie.
Jakby opłacało się firmom wykonującej kolejowe prace budowlane w Polsce, to by sobie sprowadzili takie urządzenia wraz z specjalistami do ich obsługi...
Ale p🤬lić z ignorancji, że "... a w Polsce murzynów biją" to każdy tłuk potrafi. Zdziwiłbyś się, jak wygląda tutaj dzisiejsza technologia budowy linii kolejowej. I nie mieszaj do niej polskiego bagna organizacyjno-projektowego.


Fajna machinu. Nazwisko jakby rodowodem słowiańskie... Swietelsky

@le_Roi_des_fous, zapraszam do Gdańska 1 września na otwarcie PKM, jeśli w ogóle się dobędzie

KOLABORACJONISTA
tak tylko że w Polsce to pozostałe czynności są obłożone takimi kosztami że wyłożenie u nas torów kosztuje 2X więcej. autostrady to samo, jedne z droższych w europie i jedne z gorszych. a to dlatego że każdy za wydanie głupiego papieru żąda sporej kasy i drugie tyle czasu.
tak tylko że w Polsce to pozostałe czynności są obłożone takimi kosztami że wyłożenie u nas torów kosztuje 2X więcej. autostrady to samo, jedne z droższych w europie i jedne z gorszych. a to dlatego że każdy za wydanie głupiego papieru żąda sporej kasy i drugie tyle czasu.

KOLABORACJONISTA dobrze pisze, dać mu kanapkę
Od siebie dodam, że układane w Polsce szyny od dawien dawna nie mają i nie będą miały dozwolonej prędkości maksymalnej z którą mogłoby się po nich poruszać p🤬lino... Jak kraść to tylko miliony...
@ja41vv - autostrady mamy najdroższe na świecie! Wszystko przez skalę korupcji i liczbę pośredników...
Jak widzę nasze cieknące drogi w upały... To marzy mi się asfalt (ten drogowy!) z afryki...

Od siebie dodam, że układane w Polsce szyny od dawien dawna nie mają i nie będą miały dozwolonej prędkości maksymalnej z którą mogłoby się po nich poruszać p🤬lino... Jak kraść to tylko miliony...
@ja41vv - autostrady mamy najdroższe na świecie! Wszystko przez skalę korupcji i liczbę pośredników...
Jak widzę nasze cieknące drogi w upały... To marzy mi się asfalt (ten drogowy!) z afryki...