

Dużo jest przejazdów, na których widać cokolwiek dopiero jak przód samochodu jest już na torach. Pewnie projektowane przez człowieka sk🤬iela, pomiota rudego kundla.
W tym przypadku masz ładną prostą i pociąg na pewno widać. Po prostu trochę rozwagi. Na skrzyżowanie z podporządkowanej też nie wjeżdżasz przed uprzednim rozejrzeniem się
Głupia c🤬a. Przecież pociąg jechał z prawej, miał pierwszeństwo!
Ale pociąg jest większy i ona nie miała szans w starciu z takim potworem, a przecież trzeba chronić słabszych uczestników ruchu!
podpis użytkownika
Kto rządzi przeszłością, w tego rękach jest przyszłość; kto rządzi teraźniejszością, w tego rękach jest przeszłość.Wychodzi na to, że ta lokomotywa ma co najmniej 5 kamerek + rejestrator. Czyli kasa jest. Szkoda że tylko na kamerki a na szlaban zabrakło.
Jeszcze ta akcja: "bezpieczny przejazd". Dla mnie to brzmi jak przerzucanie odpowiedzialności w imię fałszywej oszczędności.
Dragon2 z Newagu kamer ma 10 i co z tego? Kolej jako monolit znany kiedyś jako PKP nie istnieje już od 25 lat! Niech cię nie zwiedzie PKP w nazwie, to taka trochę historyczna pozostałość. Lokomotywa i kamery na niej to własność PKP InterCity, a te na przejeździe, wraz z nim, są własnością PKP PLK i wbrew pozorom to są dwie nic nie związane ze sobą firmy, jedna wozi ludzi a druga zarządza infrastrukturą, mają wspólny rodowód i PKP w nazwie, tylko tyle i aż tyle.
Jeszcze ta akcja: "bezpieczny przejazd". Tu i tak zrobiono bardzo dużo, bo każdy kierowca zdał prawo jazdy, w zakres egzaminu wchodzi znajomość Art. 28 PoRD, tj. podczas egzaminu teoretycznego na PJ, przed państwową komisją oświadczył, że jest są mu znane obowiązki kierującego pojazdem przy zbliżaniu się do przejazdu kolejowego oraz przejeżdżaniu przez przejazd. Gość miał w dupie Art.28 Pord i gdzie tu przerzucanie odpowiedzialnoci? Ciężko ty cokolwiek zarzucić zarządcy infrastruktury kolejowej, to jest firma co ma kasę przynosić. Prawo wymaga przejazdu kat.C?, to masz C i nic więcej! To nie organizacja charytatywna, że ci będą ekstra zasieki czołgowe na każdym przejeździe za grubą kasę sponsorować, bo debil ma w dupie Kodeks Drogowy i brak jakiegokolwiek instynktu samozachowawczego. Niech ginie!.
W tym przypadku masz ładną prostą i pociąg na pewno widać. Po prostu trochę rozwagi. Na skrzyżowanie z podporządkowanej też nie wjeżdżasz przed uprzednim rozejrzeniem się
Faktycznie, masz tutaj rację, nie przyjrzałem się.
podpis użytkownika
Wszystkie moje posty mają charakter czysto humorystyczny.na jakiej podstawie tak myślałeś? Od zawsze były takie wypadki w PL.
Jakoś wypadki kolejowe z beżowymi mi się kojarzą...
Ale masz rację. Inteligencja (a raczej jej brak) to nie kolor skóry.
Wychodzi na to, że ta lokomotywa ma co najmniej 5 kamerek + rejestrator. Czyli kasa jest. Szkoda że tylko na kamerki a na szlaban zabrakło.
Jeszcze ta akcja: "bezpieczny przejazd". Dla mnie to brzmi jak przerzucanie odpowiedzialności w imię fałszywej oszczędności.
To jeszcze mało widziałeś. Myślisz, że jak jest budka z żywym, ludzkim dróżnikiem, to jest bezpiecznie? Pare lat temu wyj🤬i z roboty takiego dróżnika na przejeździe - właśnie - strzeżonym w Malborku, jak się wyjeżdża na Stare Pole. Powód prozaiczny. Pani dróżnik była tak nap🤬lona samogonem, że szlaban był otwarty bez względu na to, czy jechał pociąg, czy samochody. Cud, że nikomu nic sie nie stało, bo przytomny kierowca auta, zamiast filmować telefonem Panią dróżnik z nogami na biurku i głową na podłodze, zadzwonił po prostu na milicję, samemu wcześniej opuszczając szlaban. Dzisiaj, k🤬a zebrałby się tłum j🤬ych debili z U.W. i każdy by czekał na kraksę, żeby sfilmować. Tfu...k🤬a.
Trochę Cię poniosło. 🫤
.... na każdym przejeździe za grubą kasę sponsorować, bo debil ma w dupie Kodeks Drogowy i brak jakiegokolwiek instynktu samozachowawczego. Niech ginie!.
"Niech ginie" - a reszta przez niego stoi przez kilka godzin. Nie tędy droga.
Nie mówię żeby myśleć za kierowców, ale mam wrażenie, że to właśnie kasa i oszczędności decydują gdzie jest szlaban a gdzie nie.
Rozumiem szczere pole i 3 traktory na miesiąc. Ale miejsce gdzie jest duży ruch zarówno aut jak i pociągów to już by się szlaban przydał.
Dla dobra wszystkich.