



Nie jestem specem (w tym temacie) ale to prawda ze wiekszosc "czoperow" rozwala wiekszosc scigaczow spod swiatel. Chodzi o to ze taki czoper nawet jak ma ledwo 60koni ma takie przelozenia ze ma lepsze przyspieszenia ale jak wyciagnie 130kph to max
jak to mowia w branzy "albo przyspieszenie albo VMAX"
Pozdro
PS sory za skladnie, nawalilem sie znowu ;>


Pozdro
PS sory za skladnie, nawalilem sie znowu ;>

Moja babcia śmieje się im w twarz
Opowiadała mi jak na egzaminie na prawko jechała przez przejazd kolejowy malaczem 80 Km /h




To kwestia momentu obrotowego a nie mocy. Lepsze przeniesienie mocy z opony na asfalt.

@McMenel: nom, tak jak pisalem jest to kwestia skrzyni biegow i przelozen.


"Za psem bys takiego nie rzucił" - ktoś mi k🤬a wyjaśni o c🤬j chodzi z tym tytułem?
ten pasek tak na wierzchu jest nie bezpieczny... a moze to tylko trauma z dzieciństwa
jakaś ściema ;p nie możliwe żeby go wyj🤬 nawet na starcie, ścigacz ma lepszą trakcje niż chopper
Gdy słyszę dźwięk Harleyowskiego V2 to aż mam ciarki na skórze. W dodatku to Punhead
maszyna gwizda ale szofer p🤬da:P
podpis użytkownika
Hopla w nieznane
specx, skończ chłopie pieprzyć farmazony. Co mają przełożenia do momentu obrotowego? McMenel napisał o momencie obrotowym, więc nijak to się ma do twoich przełożeń, więc NIE to nie jest tak jak pisałeś kwestia skrzyni i przełożeń.
Chopperek wygrywa na pierwszych 100m bo ma zajebisty ciąg od dołu, jak każda V-ka albo signgiel (kto jeździł enduro, hard endurto, albo crossem w 4T albo SV-ką ten wie o czym pisze) Rzędówka od dołu idzie słabiej.
A gościu na moto spokojnie gdyby był lepiej ogarnięty spokojnie by go pyknął, ten 2 pewnie też i tak można gdybać. Faktem jest że tak jak pisałem, rzędówka musi być wysoko kręcona bo ma dużo wyżej moment obrotowy. A gdyby gościu na moto trzymał wyżej obroty pewnie zaliczyłby glebe chociaż kto wie...
Chopperek wygrywa na pierwszych 100m bo ma zajebisty ciąg od dołu, jak każda V-ka albo signgiel (kto jeździł enduro, hard endurto, albo crossem w 4T albo SV-ką ten wie o czym pisze) Rzędówka od dołu idzie słabiej.
A gościu na moto spokojnie gdyby był lepiej ogarnięty spokojnie by go pyknął, ten 2 pewnie też i tak można gdybać. Faktem jest że tak jak pisałem, rzędówka musi być wysoko kręcona bo ma dużo wyżej moment obrotowy. A gdyby gościu na moto trzymał wyżej obroty pewnie zaliczyłby glebe chociaż kto wie...