
👾
Zmiana domeny serwisu
- ostatnia aktualizacja:
2025-07-22, 21:51
📌
Ukraina ⚔️ Rosja
- ostatnia aktualizacja:
Dzisiaj 16:30

Witaj użytkowniku Sadol.pl,
Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
Dalsze istnienie serwisu jest możliwe jedynie dzięki niewielkim, dobrowolnym wpłatom od użytkowników. Prosimy Cię zatem o rozważenie wsparcia nas poprzez serwis Zrzutka.pl abyś miał gdzie oglądać swoje ulubione filmy ;) Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
Dalsze istnienie serwisu jest możliwe jedynie dzięki niewielkim, dobrowolnym wpłatom od użytkowników. Prosimy Cię zatem o rozważenie wsparcia nas poprzez serwis Zrzutka.pl abyś miał gdzie oglądać swoje ulubione filmy ;) Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
To ja może wyjaśnię.
Zillertal leży w Tyrolu (kraj związkowy w Austrii). A tam są same góry i doliny. Nawet po mieście jak się jeździ to są bardzo strome ulice.
Już jakiś czas temu Tyrol mocno ograniczył, a w niektórych miejscach zakazał, poruszania się samochodów ciężarowych. A o dlatego, że jeżdżąc pod górkę takie samochody kopcą jak cholera i cały ten smród i syf zostaje potem w dolinach, gdzie mieszkają ludzie.
Więc, ładowanie samochodu w jednym miejscu po to żeby po trasie górskiej nie emitował CO2 ma trochę sensu.
A co do samego ładowania.
Nie wiem jak stary jest film, ale wygląda mi to na rozwiązanie tymczasowe do czasu położenia okablowania. A to dlatego ze Tyrol wprowadził te regulacje prawie z dnia na dzień i pewnie nie wszystkie dworce zdążyły dostosować infrastrukturę.
Zillertal leży w Tyrolu (kraj związkowy w Austrii). A tam są same góry i doliny. Nawet po mieście jak się jeździ to są bardzo strome ulice.
Już jakiś czas temu Tyrol mocno ograniczył, a w niektórych miejscach zakazał, poruszania się samochodów ciężarowych. A o dlatego, że jeżdżąc pod górkę takie samochody kopcą jak cholera i cały ten smród i syf zostaje potem w dolinach, gdzie mieszkają ludzie.
Więc, ładowanie samochodu w jednym miejscu po to żeby po trasie górskiej nie emitował CO2 ma trochę sensu.
A co do samego ładowania.
Nie wiem jak stary jest film, ale wygląda mi to na rozwiązanie tymczasowe do czasu położenia okablowania. A to dlatego ze Tyrol wprowadził te regulacje prawie z dnia na dzień i pewnie nie wszystkie dworce zdążyły dostosować infrastrukturę.
W Austrii (napis Zillertalbahn na autobusie), czy też u Niemca, to normalne.
Tylko w Polsce to zapewne wina Tuska.
Tylko w Polsce to zapewne wina Tuska.

Ogólnie wszystkie samochody/autobusy "ekologiczne", nie mają nic wspólnego z ekologią. Bo dajmy na to, jeśli nawet w 100% zasilimy pojazd z energii odnawialnej, to sama konstrukcja takiego pojazdu szkodzi środowisku. Po +/- przejechaniu 100 tys. km. takim samochodem bateria nadaje się do wymiany, gdzie często po kilku latach koszt wymiany baterii przekracza wartość samochodu. Druga sprawa samochodów "eko" zbytnio się nie naprawia/remontuje. Jeśli po kolizji uszkodzimy baterię, to zazwyczaj samochód idzie szrot. W Skandynawii borykają się z dużym problemem utylizacji tego typu aut, bo jest niesamowicie kosztowna i trudna w realizacji.
Extermis napisał/a:
Po +/- przejechaniu 100 tys. km. takim samochodem bateria nadaje się do wymiany, gdzie często po kilku latach koszt wymiany baterii przekracza wartość samochodu.
`~~~~Ech, gdyby wiedzieli to posiadacze tesli w USA, którzy po 10-11 latach używania (tak, to nie jest wynalazek sprzed roku!) raportują (dane ściągane automatycznie, więc bez manipulacji) spadek pojemności akumulatorów o jakieś 8–10%...
Pewnie umarliby ze śmiechu.
I kolejna brednia, że elektryk jest eko w kategoriach absolutu - nie, on jest eko w mieście, tam nie smrodzi, jak robią to spalinowe stojące w korkach.
I z tego jest korzyść dla mieszkających w centrach i chodzących tam, że mniej zanieczyszczeń.
Tylko idioci biegają z flagą wariata i drą japy, dokładnie tak samo, jak kiedyś ci bredzący, że od lokomotywy pana Stephensona to kury nieść się przestaną, że krowy nie będą dawać mleka, a dopingowali ich ci opowiadający ze zgrozą w oczach, że kobietom od jazdy na rowerze macica WYPADNIE!!!
Elektryk w mieście to coś innego niż produkcja tlenu i hodowanie kwiatków = to mniej zanieczyszczeń w mieście.
Ech, dałam się wciągnąć, więc masz 2/10 za wpis...
smc napisał/a:
Mam V8 w F01 i dopóki nie zdechnę będę jeździł tym samochodem.
Ogólnie to piona za V8, ale długo tym nie pojeździsz. Nie bierz tego do siebie, ale Bety od ~2005 roku to totalny szmelc.
podpis użytkownika
Hitler był lewakiemJ🤬 wszystko na wschód od Polski.
Jestem szkoleniowcem VW.
- bateria ma gwarancje. Jesli pojemność zmniejszy się do >8% 150tys km. Bateria leci na wymianę gwarancyjną.
-VW wprowadził juz baterie ktore mozna wymieniac czesciowo. Bateria zużywa się od góry do dołu. Wiec wymieniamy pierwsze 2 z 8 zwoi. I bateria pracyje jak niwa.
-Beterie w pojazdach nadają się w 80% do recyklingu
- Ślad węglowy przy produkcji baterii jest monitorowany przez odpowiednie grupy. Ktore do minimum mają zmniejszyć ilosc co2 ktore jest niezbędne do budowy auta.
-Mozecie wejsc na oficjalną strone UE i zobaczyc wykresy co najwiecej wytwarza co2. I jakim promilem jest transport osobowy.
- Chiny i Ameryka tyle wytarzają ze my mozemy srać drzewami a klimat nawet nie odczuje tego.
- bateria ma gwarancje. Jesli pojemność zmniejszy się do >8% 150tys km. Bateria leci na wymianę gwarancyjną.
-VW wprowadził juz baterie ktore mozna wymieniac czesciowo. Bateria zużywa się od góry do dołu. Wiec wymieniamy pierwsze 2 z 8 zwoi. I bateria pracyje jak niwa.
-Beterie w pojazdach nadają się w 80% do recyklingu
- Ślad węglowy przy produkcji baterii jest monitorowany przez odpowiednie grupy. Ktore do minimum mają zmniejszyć ilosc co2 ktore jest niezbędne do budowy auta.
-Mozecie wejsc na oficjalną strone UE i zobaczyc wykresy co najwiecej wytwarza co2. I jakim promilem jest transport osobowy.
- Chiny i Ameryka tyle wytarzają ze my mozemy srać drzewami a klimat nawet nie odczuje tego.


@radek225
Ty chyba należysz do tego typu ludzi którego nie przekonają żadne argumenty czy dane, ty po prostu MUSISZ mieć racje i swoje na wierzchu.
Ty chyba należysz do tego typu ludzi którego nie przekonają żadne argumenty czy dane, ty po prostu MUSISZ mieć racje i swoje na wierzchu.
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na ukrycie oznaczeń wiekowych materiałów zamieszczonych na stronie