


podpis użytkownika
Tonący w morzu absurdu…… sarkazmu się chwyta.
Kombajn z polonezem mnie rozj🤬




a co do pomysłu kurczaka z rożna w tym aucie bardzie sprawdziłby się sok z żuka
podpis użytkownika

Widzisz źdźbło w oku bliźniego, a belki w swojej dupie nie zauważasz.

Wiadomo że w Polsce kręcone, już felgi z przodu zaj🤬e .

podpis użytkownika
Umysł jest jak spadochron. Nie działa, jeśli nie jest otwarty.

Żukieta I czyli żuk A-11 z silnikiem V6 2.8L
Ja p🤬lę, jak można pomylić dźwięk V6 z V8...
Ta "fałósemka" jest z Audi.

takie info znalazłem na ich stronie


"Bazą projektu jest żukieta I z silnikiem v6 2.8L z Forda Scorpio,w tej chwili nadwozie jest typu A11 czyli dwu-miejscowy pick-up ale docelowo będzie sporo zmodyfikowane nadwozie pięcio-osobowe (tzw.Rolnik) z przedłużona paką.Silnik zostanie umieszczony centralnie za kabiną kierowcy, skrzynia biegów zostanie orginalna czyli cztero-biegowy automat"
takie info znalazłem na ich stronie![]()
Pierwotnie dawcą miało być BMW 750i. Ale z racji braku nadarzającej się okazji zmieniona została koncepcja przebudowy. W ręce właściciela trafiło Audi V8 po dachowaniu. Silnik i układ napędowy pozostały nienaruszone , więc Audi V8 stało się nowym dawcą dla Żuka. Tu pojawił się problem, ponieważ napęd nie mógł już być przenoszony przez tylny most. Konstrukcja silnika i budowa Żuka wymusiły zastosowanie fabrycznych półosi bezpośrednio ze skrzyni biegów.
4kolka.info/2010/08/24/zukieta-v8-potwor-od-monter-garaz/
Serio nie rozróżniasz V6 od V8 jeśli chodzi o dźwięk?