Główna Poczekalnia (4) Soft (1) Dodaj Obrazki Dowcipy Popularne Losowe Szukaj Ranking
Zarejestruj się Zaloguj się
👾 Zmiana domeny serwisu - ostatnia aktualizacja: 2025-07-22, 21:51
📌 Ukraina ⚔️ Rosja Tylko dla osób pełnoletnich - ostatnia aktualizacja: Dzisiaj 12:03
Witaj użytkowniku Sadol.pl,

Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!

Dalsze istnienie serwisu jest możliwe jedynie dzięki niewielkim, dobrowolnym wpłatom od użytkowników. Prosimy Cię zatem o rozważenie wsparcia nas poprzez serwis Zrzutka.pl abyś miał gdzie oglądać swoje ulubione filmy ;) Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).

Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę
 już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Avatar
wojtas890328 2012-11-26, 21:28 20
brtc27 napisał/a:

niestety bez happy endu


aj ty żartownisiu
Zgłoś
Avatar
pkh 2012-11-26, 21:46
Haha, fajnie, niewiele brakowało. Gdyby nie abs to gościu by się obsrał a nie zatrzymał.
Zgłoś
Avatar
zonk 2012-11-26, 21:53 1
@up, ABS w takich warunkach nawet wydłuża drogę hamowania. Ze względu na mniejsze tarcie opony o podłoże. Jedyny plus że nie traci sterowności nad autem - w tym przypadku i tak jechał prosto więc w niczym mu nie pomógł.
Zgłoś
Avatar
konto usunięte 2012-11-26, 21:59 12
Ten komentarz został automatycznie oznaczony jako potencjalnie niewłaściwy dla osób niepełnoletnich. Zaloguj się aby go wyświetlić.
Zgłoś
Avatar
zonk 2012-11-26, 22:20
Ten komentarz został automatycznie oznaczony jako potencjalnie niewłaściwy dla osób niepełnoletnich. Zaloguj się aby go wyświetlić.
Zgłoś
Avatar
pkh 2012-11-26, 22:36
SQT napisał/a:

@up, ABS w takich warunkach nawet wydłuża drogę hamowania. Ze względu na mniejsze tarcie opony o podłoże. Jedyny plus że nie traci sterowności nad autem - w tym przypadku i tak jechał prosto więc w niczym mu nie pomógł.



Częściowo się z tobą zgodzę. Sam na codzień jeżdzę dwoma samochodami z których tylko jeden ma ABS i z doświadczenia wiem, że na śliskiej nawierzchni jak się depnie hamule do oporu to jedziesz jak na łyżwach. Po pierwsze zero kontroli nad tym gdzie jedziesz a po drugie po prostu koła się ślizgają. A mówiąc krótko ABS na zmianę puszcza i hamuje, więc przez te ułamki sekund masz lepsza przyczepność niż non stop trzymając hamulec.

Na szczęście ja nigdy nie miałem odruchu depnięcia hamulca do oporu
Zgłoś
Avatar
zonk 2012-11-26, 22:40 1
No właśnie o tym jest mowa. Z ABS, koło blokuje się i puszcza co chwilę żeby była sterowność. Ale na typowo prostej drodze, szybciej wytraci prędkość koło które stoi w miejscu i szura po lodzie niż koło które co chwilę wpada w ruch obrotowy.
Zgłoś
Avatar
misiek899 2012-11-26, 23:00
Jak to bez happy endu?? Ponoc sie zesrał
Zgłoś
Avatar
Coby 2012-11-26, 23:39
az obejrzałem żeby zobaczyć o który happy end chodzi
Zgłoś
Avatar
BMWswap 2012-11-26, 23:41 3
SQT weź sobie dwa auta. z abs i bez niego i sprawdz które się wcześniej zatrzyma. bez absu albo nie dohamujesz zeby nie stracic kontroli albo zblokujesz koła czyli stracisz przyczepność przez co wydłużysz drogę hamowania. moim zdaniem do aut cywilnych abs jest zajebisty.
Zgłoś
Avatar
zonk 2012-11-26, 23:54
Dalej nie rozumiesz. Zablokowane koła mają większe tarcie o podłoże niż pulsacyjnie łapiące. Książki do fizyki się kłaniają.
Zgłoś
Avatar
konto usunięte 2012-11-27, 0:45
Fakt faktem koleś z kamerką umiejętności ma.. Co prawda to Rosja i tam zima to norma ..
Zgłoś
Avatar
nostres 2012-11-27, 11:08 2
system ABS - żeby działał relatywnie najskuteczniej należy wciskać pedał hamulca maksymalnie "w podłogę". Wiele osób odruchowo czując na pedale hamulca "pulsowanie" zmniejsza siłę hamowania, a powinno się właśnie w tym momencie wciskać hamulec do "oporu" - bo tylko wtedy ABS ma największą skuteczność.

Co do długości drogi hamowania to niestety nie ma możliwości sprawdzenia ponieważ nowe samochody muszą być wyposażone w system ABS, którego nie da się wyłączyć, a starsze samochody które nie są wyposażone w ten system są po-prostu inne. Chodzi tu między innymi o wagę samochodu, wydajność hamulców, jaka opona jest na samochodzie itp. itd.

@SQT "Zablokowane koła mają większe tarcie o podłoże niż pulsacyjnie łapiące."
- próbowałeś kiedyś "ślizgać się" na butach po lodowisku? Pewnie tak - więc przyznasz mi rację że lepiej się "ślizgać" po równej powierzchni niż po powierzchni, która jest popękana? Te pęknięcia działają właśnie jak taki system "pulsacyjnego hamowania".
Zgłoś
Avatar
konto usunięte 2012-11-27, 12:50
Ten komentarz został automatycznie oznaczony jako potencjalnie niewłaściwy dla osób niepełnoletnich. Zaloguj się aby go wyświetlić.
Zgłoś
Przejdź to ostatniego posta w temacie  

Oznaczenia wiekowe materiałów są zgodne z wytycznymi Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji

 Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na ukrycie oznaczeń wiekowych materiałów zamieszczonych na stronie
Funkcja pobierania filmów jest dostępna w opcji Premium
Usługa Premium wspiera nasz serwis oraz daje dodatkowe benefity m.in.:
- całkowite wyłączenie reklam
- możliwość pobierania filmów z poziomu odtwarzacza
- możliwość pokolorowania nazwy użytkownika
... i wiele innnych!
Zostań użytkownikiem Premium już od 5,00 PLN miesięcznie* * przy zakupie konta Premium na 3 miesiące. 6,00 PLN przy zakupie na jeden miesiąc.
* wymaga posiadania zarejestrowanego konta w serwisie
 Nie dziękuję, może innym razem