Jeden tępy majtczak i jeden ślepy kałoń.
Szacowana prędkość Audi oscyluje pomiędzy 214 a 230 km/h.
Śmieć j🤬y do utylizacji.
Wg rejestru tablice kałdi należą do Subaru Forestera.
podpis użytkownika
Każdy dzień jest nową przygodą, jeśli jesteś wystarczająco niekompetentny.
Burn! Loot! Murder!
frajerzy z BMW poczuli się '' urażeni '' bo gość z Volkswagena wyprzedzał akurat wtedy jak oni wyprzedzali 180km/h lewym pasem od 20 km... i frajerzyny z bmw musiały hamować...
jak ja nienawidzę takich kurew !!!
Jak tu jechał 230 km/h to ja swoim rowerem przekraczam prędkość dźwięku.
Przepadek samochodu, dożywotnia utrata prawka. Za złamanie zakazu bezwzględna odsiadka. Solidna kara finansowa na rzecz ofiar wypadków komunikacyjnych. Tyle w temacie
wypisz, wymaluj Majtczak - tylko temu się udało, bo nie zabił.
Mam nadzieję, że jak go policja dorwie, to potraktuje tak, jak potencjalnego zabójcę.
Ja to jestem pełen podziwu że kierowca tira nie przyj🤬 w to audi jak stało okrakiem na drodze, choćby na złość przeszorować nim po drodze
I co KAUdiarze ale zastaliście wyr🤬ani bezmózgi lewackie hahahahah
Ludzie giną bo debile nie patrzą w lusterka wykonując manewr wyprzedzania. Mogę więc zrozumieć nerwy, a 230km/h to nie jest prędkość, żeby twierdzić, że był daleko i go nie widział. Wp🤬lił mu się centralnie przed maskę i ten musiał sp🤬alać na ogródek.
podpis użytkownika
Kto rządzi przeszłością, w tego rękach jest przyszłość; kto rządzi teraźniejszością, w tego rękach jest przeszłość.
Niestabilny emocjonalnie debil ale w przypadku kolizji całkowita wina wymuszającego to nie droga w mieście a ekspresówka po coś są lusterka.
żmij
2024-10-15, 13:54
Siriuz napisał/a:
Ludzie giną bo debile nie patrzą w lusterka wykonując manewr wyprzedzania. Mogę więc zrozumieć nerwy, a 230km/h to nie jest prędkość, żeby twierdzić, że był daleko i go nie widział. Wp🤬lił mu się centralnie przed maskę i ten musiał sp🤬alać na ogródek.
230 to jest taka prędkość, której nie spodziewam się na naszych drogach.