Główna Poczekalnia (2) Soft (1) Dodaj Obrazki Dowcipy Popularne Losowe Szukaj Ranking
Zarejestruj się Zaloguj się
📌 Ukraina ⚔️ Rosja Tylko dla osób pełnoletnich - ostatnia aktualizacja: Dzisiaj 8:01
Avatar
Juzwa 2025-01-30, 18:01
Ten komentarz został automatycznie oznaczony jako potencjalnie niewłaściwy dla osób niepełnoletnich. Zaloguj się aby go wyświetlić.
Zgłoś
Avatar
WąsatyZbój 2025-01-30, 21:45
Ten komentarz został automatycznie oznaczony jako potencjalnie niewłaściwy dla osób niepełnoletnich. Zaloguj się aby go wyświetlić.
Zgłoś
Avatar
Ku.Klux.Klan 2025-01-30, 23:22
Ten komentarz został automatycznie oznaczony jako potencjalnie niewłaściwy dla osób niepełnoletnich. Zaloguj się aby go wyświetlić.
Zgłoś
Avatar
WąsatyZbój 2025-01-30, 23:39 1
darayavahus napisał/a:

Zbytnie obciążenie którejkolwiek z osi może doprowadzić do pod/nad sterowności w zakrętach,, pęknięcia sprężyn, urwania wahaczy lub doprowadzić amortyzatory do granic możliwości, przez co zwyczajnie przestaną spelniać swoją funkcję.


JoSeed napisał/a:



To wszystko prawda. Tyle, że w przeciętnym, sprawnym samochodzie osobowym (np. klasy sedan, a nie jakiejś półciężarówce), wytrzymałość na obciążenia tych elementów (w okresie wielu godzin, a nie chwilowe), zaczynają się od 400 kg, a kończą zwykle na 1000 kg. Jeżeli producent pojazdu twierdzi, że ładowność samej tylnej części pojazdu, to np. 750 kg, to możesz spokojnie założyć, że elementy zawieszenia i inne, wytrzymają nawet tonę rozłożoną równomiernie na całej szerokości pojazdu, albo 500 kg tylko na jednej stronie. Naprawdę, te dodatkowe 100 kg wagi tej kobiety nie powinna być problemem, biorąc pod uwagę, że przeciętny Amerykanin waży pewnie 120 kg.
Tylko, spróbuj potem te 220 kg wyciągnąć z auta, jak się zaklinuje. 😂
Zgłoś
Avatar
darayavahus 2025-01-31, 6:40
WąsatyZbój napisał/a:

To wszystko prawda. Tyle, że w przeciętnym, sprawnym samochodzie osobowym (np. klasy sedan, a nie jakiejś półciężarówce), wytrzymałość na obciążenia tych elementów (w okresie wielu godzin, a nie chwilowe), zaczynają się od 400 kg, a kończą zwykle na 1000 kg. Jeżeli producent pojazdu twierdzi, że ładowność samej tylnej części pojazdu, to np. 750 kg, to możesz spokojnie założyć, że elementy zawieszenia i inne, wytrzymają nawet tonę rozłożoną równomiernie na całej szerokości pojazdu, albo 500 kg tylko na jednej stronie. Naprawdę, te dodatkowe 100 kg wagi tej kobiety nie powinna być problemem, biorąc pod uwagę, że przeciętny Amerykanin waży pewnie 120 kg.
Tylko, spróbuj potem te 220 kg wyciągnąć z auta, jak się zaklinuje. 😂



100 kg to jej półdup waży. Ona ma ze 250 i na każdym wyboju amory docisną do granicy rozp🤬uchy, niczym bing bang w 1 sek istnienia kosmosu. Nic nie wytrzyma takiej przebrzydłęj hamburgerozy.
Zgłoś
Avatar
BeardedBastard 2025-01-31, 15:59
Ten komentarz został automatycznie oznaczony jako potencjalnie niewłaściwy dla osób niepełnoletnich. Zaloguj się aby go wyświetlić.
Zgłoś
Avatar
mam_kompa 2025-01-31, 17:23
Ten komentarz został automatycznie oznaczony jako potencjalnie niewłaściwy dla osób niepełnoletnich. Zaloguj się aby go wyświetlić.
Zgłoś
Avatar
lesku73 2025-02-01, 0:35
Bezczelny śmierdzący wieprz! Do ubojni!
Zgłoś
Avatar
Sigonek 2025-03-07, 18:55
Ten komentarz został automatycznie oznaczony jako potencjalnie niewłaściwy dla osób niepełnoletnich. Zaloguj się aby go wyświetlić.
Zgłoś

Oznaczenia wiekowe materiałów są zgodne z wytycznymi Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji

 Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na ukrycie oznaczeń wiekowych materiałów zamieszczonych na stronie
Funkcja pobierania filmów jest dostępna w opcji Premium
Usługa Premium wspiera nasz serwis oraz daje dodatkowe benefity m.in.:
- całkowite wyłączenie reklam
- możliwość pobierania filmów z poziomu odtwarzacza
- możliwość pokolorowania nazwy użytkownika
... i wiele innnych!
Zostań użytkownikiem Premium już od 4,17 PLN miesięcznie* * przy zakupie konta Premium na 6 miesięcy. 6,00 PLN przy zakupie na jeden miesiąc.
* wymaga posiadania zarejestrowanego konta w serwisie
 Nie dziękuję, może innym razem