konto usunięte
2012-09-16, 14:52
Jeszcze jestem za tym, by taki nauczyciel mógł jednemu i drugiemu strzelić w ryj. Bardzo dobrze zrobiła i niech mają te swoje kartoteki.
konto usunięte
2012-09-16, 14:59
@Magnic:
bzdura z tymi kartotekami. Gnojki na pewno nie dostaną kary większej niż 3 lata pozbawienia wolności (o ile w ogóle można o takiej karze mówić w tym wypadku - raczej będą to przymusowe prace społeczne, wizyty u psychologa i dozór kuratora), a więc po pięciu latach wyrok ulega (z mocy prawa, bądź na wniosek skazanego) zatarciu. Nie ma go w aktach. A więc zanim staną się 'produktywnymi' obywatelami, ich akta będą czyste.
[edit:]
a może dzięki temu, że będą mieli już nawalone w papierach, to uspokoją się do czasu dotarcia do wieku, w którym człowiek zaczyna jakkolwiek myśleć.
konto usunięte
2012-09-16, 15:11
@rimogyz,
a mi się wydaje, że nic nie dostaną, bo ich będzie 11 zeznawało przeciwko 1 osobie, chyba że inni uczniowie potwierdzą wersję nauczycielki, jeśli jednak tak się nie stanie to sąd umorzy sprawę. Ja tak myślę, ale zobaczymy jak się to potoczy.
Magnic napisał/a:
Ja miałem zwykłe wychowanie pasem przez dupę a potem lałem połowę klasy w podstawówce, więc to też nie wyjście.
Jak nie ? W podstawówce zapewne biłeś tych którzy dali sobie na to pozwolić (w moim słowniku c🤬ki/pedały). No i co? Wyrosłeś z tego i pewnie nie jesteś teraz jakąś tępą p🤬deczką, która daje sobie w kasze dmuchać.(I ubiera się w te pedalskie stroje) Zostało Ci przyswojone w dzieciństwie co jest dobre i co złe i szacunek do osoby starszej. Ja z tego pokolenia, które dostawało baty za swoje "wyskoki" nie znam ani jednego debila, który ponad wszystko stawia swoją opinię wśród grupy i stara się zabłysnąć swoim debilizmem.
konto usunięte
2012-09-16, 15:23
pieto90 napisał/a:
@rimogyz,