Trudno mi jest to jednoznacznie ocenić. Nie siedzę w temacie, nie jestem ani rzeźnikiem, ani rolnikiem, ale dobre mięsko na obiad naturalnie chce mieć. Jedyne co mi się nie podoba, to są zapędy UE w stosunku do rolnictwa i Mercosuru. Tym sterują Niemcy, a to nigdy nie jest dobre dla Polski.
Nie mogę się nie zgodzić.
I jak prawdziwy polski katolik miał w dupie papieża:
„Zabijanie zwierząt bez potrzeby, jedynie dla przyjemności lub mody, nie znajduje uzasadnienia." - Papież Franciszek
Nie jestem myśliwym, ale z tego co się orientuję to - nie marnują upolowanej zwierzyny, nie zostawiają jej on the spot, ani nie wyrzucają do kosza

podpis użytkownika
Wszystkie moje posty mają charakter czysto humorystyczny.Świnie to też ludzie, a dzikie swinki, to przyjaciele flory i fauny
I jak prawdziwy polski katolik miał w dupie papieża:
„Zabijanie zwierząt bez potrzeby, jedynie dla przyjemności lub mody, nie znajduje uzasadnienia." - Papież Franciszek
To Ty dużo musisz na ten temat wiedzieć. Nie sądziłem, że znasz moją rodzinę i znałeś mojego ojca.
A teraz gwoli wyjaśnienia.
Nie jestem członkiem jakiejkolwiek sekty religijnej. Tej katolickiej również nie i nie można mnie do tej szufladki wtłoczyć.
Mój ojciec raz albo dwa ustrzelił lisa, bo się rozmnożyły i siały spustoszenie pośród ptactwa, tak dzikiego jak i domowego.
Lisy są w naszej kulturze całkowicie niejadalne.
Natomiast w wypadku takich trofeów jak dziki, jelenie, zające czy sarny to wszystko to wylądowało w naszych garach i na patelniach, czyli
było źródłem żywności dla utrzymania rodziny, co człowiek zawsze robił jak daleko sięga historia ludzkości.
Tak było zawsze i to jest do dzisiaj normalne. Dla mody, przyjemności czy rozrywki mój ojciec nigdy nie polował.
Po tym co do mnie piszesz i sugerujesz wnoszę, że papież Franciszek jest dla Ciebie drogowskazem w życiu.
Dla mnie nie. Nie jestem zaślepionym członkiem tej sekty i kieruje się własnym sumieniem.