
📌
Ukraina ⚔️ Rosja
- ostatnia aktualizacja:
19 minut temu

Witaj użytkowniku Sadol.pl,
Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
Dalsze istnienie serwisu jest możliwe jedynie dzięki niewielkim, dobrowolnym wpłatom od użytkowników. Prosimy Cię zatem o rozważenie wsparcia nas poprzez serwis Zrzutka.pl abyś miał gdzie oglądać swoje ulubione filmy ;) Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
Dalsze istnienie serwisu jest możliwe jedynie dzięki niewielkim, dobrowolnym wpłatom od użytkowników. Prosimy Cię zatem o rozważenie wsparcia nas poprzez serwis Zrzutka.pl abyś miał gdzie oglądać swoje ulubione filmy ;) Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany


w takim przypadku wystarczy zdjąć dolot od turbiny i go zatkać lub tez mocno ścisnąć i tyle z tego ;] a nie robić jak pseudo mechanicy 5 bieg i puść sprzęgło rzecz jasna ze spalimy sprzęgła ;] i ta panika powinien mu się jeszcze w druga stronę zakręcić to już w ogóle by się osrał tyle na temat

Pewnie, że diesle są wytrzymalsze. Dieslem można śmiało jeździć do 500.000 przebiegu. Jeśli się ma normalnego diesla a nie rzęcha...
Titty napisał/a:
A jak ma automat ?
Ja mam automat.
Ale mam też zawór odcinający dopływ powietrza po wyjęciu kluczyka (przed samym kolektorem), więc powinien zgasnąć.
Inny sposób, jak już ktoś napisał, to rozłączyć dolot do kolektora i go zatkać.

faktycznie jak odetnie przewód paliwowy to zgasi, olej mu bierze ;D
Albo się wypali albo szybkie zduszenie biegami i może bez remontu się obejdzie
Albo się wypali albo szybkie zduszenie biegami i może bez remontu się obejdzie

megamo napisał/a:
w takim przypadku wystarczy zdjąć dolot od turbiny i go zatkać lub tez mocno ścisnąć i tyle z tego ;] a nie robić jak pseudo mechanicy 5 bieg i puść sprzęgło rzecz jasna ze spalimy sprzęgła ;] i ta panika powinien mu się jeszcze w druga stronę zakręcić to już w ogóle by się osrał tyle na temat
Mówisz chyba o stary niemieckim TeDeku

podstawie Ci auto powyżej 2002 roku, też diesla i zobaczymy czy zatkasz dolot w nim









Mam 350 konne, E92 335d po remapie i pali 11l/100km i jak go duzo cisne + 4.8 0-100 i 280km/h top. dziekuje dobranoc
Kurcze to jedno mnie zastanawia, skoro diesle są takie do dupy nijakie i gorsze i droższe w kupnie i eksploatacji i awaryjność większa i tam sraty pierdaty to czemu ludzie kupują diesle? zastanówcie się dzieciaczki co i jak, o co w tym chodzi. Jeżeli nie zwraca się po kosztach użytkowania według was, to podajcie jakieś dane, obliczcie coś, jakoś nie wygląda to w rzeczywistości tak jak przedstawiacie.
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na ukrycie oznaczeń wiekowych materiałów zamieszczonych na stronie