

Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
Dalsze istnienie serwisu jest możliwe jedynie dzięki niewielkim, dobrowolnym wpłatom od użytkowników. Prosimy Cię zatem o rozważenie wsparcia nas poprzez serwis Zrzutka.pl abyś miał gdzie oglądać swoje ulubione filmy ;) Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany


Geniusze nie potrafią odciąć zapłonu....
nanab kretynie, od kiedy w dieslu masz świece zapłonowe? do szkoły debile. Bo mnie kuje w sercu jak widzę że takie niedojeby jak nanab wygłaszają swoje herezje.
Zainteresujcie się troche silnikami, moim zdaniem mężczyzna powinien ogarniać takie rzeczy, a nie jaki krem nałożyć sobie na noc na facjatę.
od kiedy w dieslu masz świece zapłonowe
Może sobie zakpił z całego tego srania w banię....tylko nie tracił czasu na wstawianie odpowiedniej emotikony.

6.0 W12>>>> 450KM/6000obr 600Nm/3250obr
nie liczą się konie tylko moment obrotowy i w tym wypadku TDI zawsze będzie lepsze od benzyny...


Kiedyś samochody były projektowane tak żeby marka okazała się solidna i ludzie kupili bo kasy było mało. dziś wystarczy wziąć kredyt i cieszyć się autkiem. nic więc dziwnego że te samochody przewidziane są na okresy dzień dzisiejszy + 10 lat od czasu zakupu, żeby spłacić kredyt i zaciągnąć następny na następny samochód.


5.0 TDI>>>> 350KM/3000obr 850Nm/2000obr
6.0 W12>>>> 450KM/6000obr 600Nm/3250obr
nie liczą się konie tylko moment obrotowy i w tym wypadku TDI zawsze będzie lepsze od benzyny...![]()
Boże dziecko, "naumiej" się trochę:
Przeniesienie mocy na koła coś Ci mówi ?
Charakterystyka obciążeniowa coś Ci mówi ?
Charakterystyka prędkościowa coś Ci mówi ?
Zresztą, spójrz na dane producenta - w pheatonie 5.0 tdi 0-100 6.9 sek, pheaton 6.0 w12 0-100 6.1 - upssss... i Twoje cyferki można o kant dupy potłuc.
Dalej idąc:
Mówimy o turbo dieslu: mają one "krótkie" biegi, dajesz 1, szybko zmieniasz na 2, tracisz już prędkość turbiny zanim się wkręci chwila mija, wrzucasz 3 to samo. Do tego, jak przeciągniesz biegi to w dieslu wypadasz już poza max moment obrotowy. W benzynie dysponujesz po zmianie ciągle pełną mocą.
Jeżdżę benzynką z turbo która może spokojnie powalczyć z 5.0 tdi, ale to ze względu na masę, bo parametry sporo mniejsze.
5.0 TDI>>>> 350KM/3000obr 850Nm/2000obr
6.0 W12>>>> 450KM/6000obr 600Nm/3250obr
nie liczą się konie tylko moment obrotowy i w tym wypadku TDI zawsze będzie lepsze od benzyny...![]()
No i znowu to samo, porównanie turbodiesla do wolnossaka ...
radzę, troszkę poczytaj o mocy, momencie obr. - magazyn-motoryzacyjny.pl/moc.html
i tak dla Twojego porównania, w touaregu "szybszy" będzie silnik w12, jeżeli kogoś interesują sprinty.
@Yasiu99, który stary brabus był uturbiony ? Z tego co wiem, to mercedes zawsze stawiał na ogromne wolnossaki.
Kurcze to jedno mnie zastanawia, skoro diesle są takie do dupy nijakie i gorsze i droższe w kupnie i eksploatacji i awaryjność większa i tam sraty pierdaty to czemu ludzie kupują diesle? zastanówcie się dzieciaczki co i jak, o co w tym chodzi. Jeżeli nie zwraca się po kosztach użytkowania według was, to podajcie jakieś dane, obliczcie coś, jakoś nie wygląda to w rzeczywistości tak jak przedstawiacie.
Diesla kupują głównie firmy. Czemu ? Jedną ważną kwestią jest odliczanie podatku z paliwa. Wtedy koszt jednego litra diesla jest śmieszny. A czemu prywatny ludz tak kupuje diesla ? Spalanie i obiegowa opinia "Diesle mało palą i są niezawodne."
Dobre diesle były 20 lat temu. Wszystko mogłeś zalać, naprawić podstawowymi narzędziami, przejechać spokojnie 500 tyś. Typowe woły robocze, po to powstał ten silnik a nie, żeby oszczędzać parę groszy na sto km.
Ja jakoś nowych diesli nie darzę miłością, nie lubię jak coś mi telepie pod maską i co sekundę trzeba zmieniać bieg.




Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na ukrycie oznaczeń wiekowych materiałów zamieszczonych na stronie