
📌
Ukraina ⚔️ Rosja
- ostatnia aktualizacja:
Wczoraj 20:42

Kiedyś w Punto 2 padło mi wspomaganie. Kupiłem silniczek i wedle instrukcji z forum zabrałem się za wymianę. Jak na Fiata czyli tanie budżetowe autko, wszystko siedziało sztywno i dobrze namęczyłem się aby wymienić silnik, który siedział z boku kolumny kierowniczej.
Obaj widoczni na filmie panowie to znani w światku "influoryza... coś tam" motoryzacyjni. Żadnemu (z takich) nie wierzę bo wiadomo że darmo tego nie robią i żyją z tego co robią.
Zwłaszcza kiedy szarpał jak Reksio szynkę tą kierownicą a wysiadając zameldował "nie szarpałem"...
Zwłaszcza kiedy szarpał jak Reksio szynkę tą kierownicą a wysiadając zameldował "nie szarpałem"...
pSTANLEY napisał/a:
No dobra, który się odważy spróbować urwać kierownicę w swoim samochodzie europejskiej marki? Mam dziwne wrażenie że niejedna by skończyła tak jak ta z omody. Poza tym co to za test, ktoś tak robi z kierownicą żeby miała wytrzymać takie szarpanie? Chciałby zobaczyć porównanie z wytrzymałością z innymi markami bo inaczej taki test niewiele mówi.
No bardzo dziwne masz wrażenie. Widziałeś kiedyś test zderzeniowy auta, wystrzelenie poduszki? Masz auto czy furmanką po wsi w koło komina ścigasz? Porównaj że swoimi lejcami tylko uważaj bo znów koń kopnie

na jutubku już im pozwami od producenta tego samochodu grożą hehe
Danydwabanany napisał/a:
No bardzo dziwne masz wrażenie. Widziałeś kiedyś test zderzeniowy auta, wystrzelenie poduszki? Masz auto czy furmanką po wsi w koło komina ścigasz? Porównaj że swoimi lejcami tylko uważaj bo znów koń kopnie
U mnie jak się szarpie za lejce to się nic nie urywa ale skąd mam wiedzieć jak to jest w automobilu? Ale wierzę wam na słowo że to musi się mocno trzymać, i jak wspomniałeś, gdyby tak nie było to podczas uderzenia poduszka wylądowałaby na przedniej szybie zamiast na twarzy kierowcy.
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na ukrycie oznaczeń wiekowych materiałów zamieszczonych na stronie