Główna Poczekalnia Dodaj Obrazki Dowcipy Soft Szukaj Ranking
Zarejestruj się Zaloguj się
Filmik ukradziony z Facezbuka. ( brak info) Oby Internet tego nigdy nie zapomniał a klecha został namierzony z jakiej jest parafii.

[ Komentarz dodany przez: Angel: 2025-01-20, 08:20 ]
Oto pierwotne źródło nagrania: facebook.com/watch/?v=621165840401892

podpis użytkownika

Więcej o mnie na You Tube Na moim niekomercyjnym kanale w playlistach tematycznych.
filmy innych użytkowników które mnie rozbawiły , zaciekawiły lub zbulwersowały

Kanał na Y.T "Km2bp"
Zmieniono 4 razy Zgłoś
Bestia_z_cricolandu 2025-01-19, 17:26 2
JoSeed napisał/a:

Nie znam się aż tak dobrze na psychologii psów, jak Ty, ale uważam, że pies robi swoje, to, czego został nauczony - tu broni swego podwórka.
Generalnie po to ludzie trzymają psy na swoich posesjach by odstraszały byle kogo, kto się kręci wokół domu. Proste.

Wydaje mi się że właściciele mopsów, pinczerów, yorków i podobnych "potworów" nie podzielają twojego podejścia co do psów.
Zgłoś
JoSeed 2025-01-19, 17:28 1
Bestia_z_cricolandu napisał/a:

Wydaje mi się że właściciele mopsów, pinczerów, yorków i podobnych "potworów" nie podzielają twojego podejścia co do psów.

Jak wspomniałam, nie znam się na psach
Muszą mi wybaczyć, jeśli urządziłam ich psieci 😎

*uraziłam
Zgłoś
Skun37 2025-01-19, 19:07 2
C🤬j namierzony ks. bogdan okraska wieś Tolkiwiec

Zgłoś
paragon0 2025-01-19, 19:15
jak dla mnie podkład muzyczny nie potrzebny
Zgłoś
juderaus 2025-01-19, 21:11 3
Zgłoś
Lukash2107 2025-01-19, 21:42 1
I miliony debili idzie w niedzielę do kościoła.Oddaja dla idioty w sukience swoje zarobione pieniądze.Wracaja i dalej chlaja ćpaja i przeklinają.Oczywiscie mądrzejsi o msze.Pan z wami ale dawaj kase na tace
Zgłoś
dumad 2025-01-19, 21:59 2
Dobry pies! Największych złodziei przegania

podpis użytkownika

Bóg zesłał mnie na Ziemię, żebym wk🤬iał ludzi
Zgłoś
OpenStreetMaps 2025-01-19, 22:22