Tylko, że to jest akita, a nie owczarek. Akity zagryzały niedźwiedzie. Popraw tytuł filmu.
Nie wiem ziom. Nie znam się na rasach psów.
Nie wiem ziom. Nie znam się na rasach psów.
Masz prawo nie znać, ale popraw tytuł😉
Co jest fajnego w tym psie pitbull? Nie ma sierści.
mięciutkie futerko, moc małej lokomotywy w kompaktowej formie, specyficzny charakter, bardzo pozytywne nastawienie na swojego człowieka no i generalnie są zdrowe
krótka sierść jest zajebista, zapytaj sie posiadaczy futrzaków ile czasu poświęcaja na sprzątanie i oganianie futra

Skąd Ty się wziąłeś że na owczarka mówisz wilczur??? Nie pisz tak bo zaraz przyleci behawiorystka zwierząt myszkasryszka i Cię szybko wyprostuje... 🤣
z dużym opóźnieniem bo ostatnio szkoda mi czasu na przewijanie tego ścieku,ale fajnie,że z taką dokładnością i zrozumieniem czytasz moje komentarze
Potem na osiedlu wszyscy wiedzieli, żeby nie podchodzić nieproszeni z kundlami bo jak się rzuci to może być różnie.
tej lasce tez się dziwię, że się szarpała. Mogą sobie wyrać ramię, lub potłuc się gdyby straciła równowagę. A przecież to nie jej pies zaczął i jej był na smyczy kiedy akcja się zaczęła. Jak się kotłuje a Twoj pies był na smyczy i jest silnisjszy - puść smycz. Właściciel drugiego pieska i sam piesek zrozumieją na resztę życia jak należy się zachowywać
@
:
aha, znow mityczny nacisk..
nie na tym polega psie gryzienie
bedziesz miał okazję (znaczy znajomego opiekuna psa który pozwoli sobie na takie poufałości ) pomacaj sobie łeb, kark i zajrzyj w paszcze owczarka i pita. To przy ogarniętych psach i ludziach jest jeszcze w miare bezpieczne
Porównaj wielkość i napięcie mięśni które pracują podczas gryzienia(fajnie to czuć pod ręką jak pies wołowego gnata rozgryza ale jak to nie twój pies to raczej nie polecam )
na deser polecam lekture o dogo, Martinez fajnie rozpisał budowę szczęk
do kompletu warto porownać budowę czaszek dogo pita i wilczura, wtedy technicznie wyjdzie co mocniej gryzie i dlaczego