

Moment jak po wszystkim wychodzi zdziwiony z kabiny mistrzostwo!
No k🤬a, pierwsza reakcja myślącego człowieka to depnąć w gaz i sp🤬alać, c🤬j ze szlabanem. A typ wychodzi zdziwiony, co to się stanęło. Żeby to jeszcze baba była, to bym się tak nie zdziwił
Tej k🤬ie prawko zabrać dożywotnio. Zamiast staranować zapory... debil i h🤬j. Szkoda, że przeżył.
Jak to jest że za każdym razem gdy jest przejazd zamknięty to czeka się kilka długich minut do zamknięcia do przejazdu pociągu. A ten szczęśliwiec już po około 10 sekundach od zamknięcia mógł podziwiać ze swej kabiny bok przejeżdżającego pociągu. Też tak macie że zawsze na j🤬y pociąg też tak długo czekacie ?
filmy innych użytkowników które mnie rozbawiły , zaciekawiły lub zbulwersowały
Kanał na Y.T "Km2bp"
podpis użytkownika
Więcej o mnie na You Tube Na moim niekomercyjnym kanale w playlistach tematycznych.filmy innych użytkowników które mnie rozbawiły , zaciekawiły lub zbulwersowały
Kanał na Y.T "Km2bp"
Zderzenia z pędzącym pociągiem, czy z ledwo trzymającym się szlabanem, no wielki, wielki k🤬a dylemat
Powiedzcie mi czy w tej sytuacji jakbym rozj🤬 szlabany to wygrałbym w sadzie sprawe o nieprzyjeciu mandatu? Bo raczej wszystko wychodzi na to , ze tam....
@up
Uja byś wygrał.... facio wjechał na czerwonym świetle na przejazd , a powinien stać jak bozia przykazała przed i czekać aż opadną szlabany. U mnie przy przejeździe na takich Januszy czekają sokiści i od razu wpierdzielają mandaty.Bo wszyscy startują jak podnosi się szlaban, a światło dalej czerwone.
Uja byś wygrał.... facio wjechał na czerwonym świetle na przejazd , a powinien stać jak bozia przykazała przed i czekać aż opadną szlabany. U mnie przy przejeździe na takich Januszy czekają sokiści i od razu wpierdzielają mandaty.Bo wszyscy startują jak podnosi się szlaban, a światło dalej czerwone.
djted napisał/a:
Powiedzcie mi czy w tej sytuacji jakbym rozj🤬 szlabany to wygrałbym w sadzie sprawe o nieprzyjeciu mandatu? Bo raczej wszystko wychodzi na to , ze tam....
słuchaj - tu jest też kwestia sygnalizatora nadającego sygnał czerwony - na filmie go nie widać. Pytanie pozostaje, czy ten sygnał był w ogóle nadawany, a może kierujący się do niego nie zastosował? Kolejna rzecz - znak STOP: czy zastosował się, czy nie. Dalej - czy upewnił się, że nie nadjeżdża pociąg - bo przecież poruszający się z tą prędkością skład, nie musiał być widoczny wyjeżdżając na przykład z łuku. Za dużo jest tu niewiadomych

Ogólnie, gdybyś spełnił wszystkie powyżej wymienione warunki, a zapora niespodziewanie opadłaby Ci przed autem to taranując ją działałbyś w obronie "większego/wyższego dobra" i postąpił zgodnie z prawem. Mało tego - uszkodzenia pojazdu pokryłoby PKP.
Co za typ! Do konca życia zakaz jazdy nawet na wrotkach dla niego i najblizszych z rodziny!
15 sekund od całkowitego opuszczenia szlabanu do przejazdu pociągu. Cóż za oszczędność czasu kierowców.

podpis użytkownika
Tak właśnie myślałem...
Co się dziwić, gdy większość tych imbecyli w śmierdzących szczynami kokpitach TIRów, to niedomyte Janusze i drogowe chamy bez szkoły.
podpis użytkownika
Zawsze stoi.
c🤬jec napisał/a:
Co się dziwić, gdy większość tych imbecyli w śmierdzących szczynami kokpitach TIRów, to niedomyte Janusze i drogowe chamy bez szkoły.
Ty k🤬o nawet nie wiesz co znaczy TIR huehue