

te stare na tira i do PL

podpis użytkownika
youtube.com/watch?v=eav21FssUJ8

Z Polski czy nie z Polski to i tak robione jest to pod zwykłe pociągi. Dla pociągów które rozwijają wysokie prędkości 200+ róznice wysokości na odcinkach kilkudzisięcio metrowych muszą byc bardzo małe. Przy takiej metodzie jak pokazana na filmie to może się po tych torach bezpiecznie poruszać jedynie jakas c🤬jowa drezyna.
W Polsce to się ręcznie robi i też we dwóch

podpis użytkownika
Gdyby ludzie rozmawiali tylko o tym, co rozumieją, zapadłaby nad światem wielka cisza.
Co to za pytanie jak to robią?
Odp:
Normalnie! Chyba, że są mańkutami...
Odp:
Normalnie! Chyba, że są mańkutami...

podpis użytkownika
Przybyłem, zobaczyłem i oczom nie wierzę.

Cytat:
Popieram do równego i precyzyjnego wykonania remontu toru zapiernicza skład do napraw żółty dość ciekawy widziałem na zdjęciach jestem ekspertem, wymienia skubaniec osrane kamyki na nowe, stare betonowe podkłady na nowe i szyny i szyny szyny też na noweZ Polski czy nie z Polski to i tak robione jest to pod zwykłe pociągi. Dla pociągów które rozwijają wysokie prędkości 200+ róznice wysokości na odcinkach kilkudzisięcio metrowych muszą byc bardzo małe. Przy takiej metodzie jak pokazana na filmie to może się po tych torach bezpiecznie poruszać jedynie jakas c🤬jowa drezyna.


Pracuję w wytwórni takich podkładów i nie p🤬lcie głupot.
Muszę Was zadziwić ale Polskie podkłady PS93 są najmasywniejsze i najtrwalsze.
PS. Podkłady z filmiku są bardzo stare , od dawna się takich mocowań szyny nie wytwarza.
Przykładowo podkłady pod zamówienia niemiec różnią się od Polskich tylko tym ,że pod spód dodawana jest cienka warstwa gumowatego tworzywa.
Muszę Was zadziwić ale Polskie podkłady PS93 są najmasywniejsze i najtrwalsze.
PS. Podkłady z filmiku są bardzo stare , od dawna się takich mocowań szyny nie wytwarza.
Przykładowo podkłady pod zamówienia niemiec różnią się od Polskich tylko tym ,że pod spód dodawana jest cienka warstwa gumowatego tworzywa.
Skoro mamy tutaj tylu ekspertów, to pozostaje chyba tylko opinia naszego krabołopa

W Polsce jak już wymieniaję podkłady to tylko tam gdzie są drewniane i przegnite, a szyny pod nimi pofalowane jak sinusoida, a pociągi zmuszone są jeździć 20 km/h max. Wtedy, jeśli jeszcze nie opłata się likwidować torowiska, to dopiero można zobaczyć wymianę podkładów.