Strona wykorzystuje mechanizm ciasteczek - małych plików zapisywanych w przeglądarce internetowej - w celu identyfikacji użytkownika. Więcej o ciasteczkach dowiesz się tutaj.
Obsługa sesji użytkownika / odtwarzanie filmów:


Zabezpiecznie Google ReCaptcha przed botami:


Zanonimizowane statystyki odwiedzin strony Google Analytics:
Brak zgody
Dostarczanie i prezentowanie treści reklamowych:
Reklamy w witrynie dostarczane są przez podmiot zewnętrzny.
Kliknij ikonkę znajdującą się w lewm dolnym rogu na końcu tej strony aby otworzyć widget ustawień reklam.
Jeżeli w tym miejscu nie wyświetił się widget ustawień ciasteczek i prywatności wyłącz wszystkie skrypty blokujące elementy na stronie, na przykład AdBlocka lub kliknij ikonkę lwa w przeglądarce Brave i wyłącz tarcze
Główna Poczekalnia Dodaj Obrazki Dowcipy Soft Szukaj Ranking
Zarejestruj się Zaloguj się
Avatar
orz1 2014-03-11, 20:56 143
k🤬a i tak 8h dziennie
Zgłoś
Avatar
Sapphiron 2014-03-11, 20:59 3
i to oczywiście nie z Polski... bo przecież po co...
Zgłoś
Avatar
debaser 2014-03-11, 21:01 24
te stare na tira i do PL

podpis użytkownika

youtube.com/watch?v=eav21FssUJ8
Zgłoś
Avatar
s................s 2014-03-11, 21:04 5
Z Polski czy nie z Polski to i tak robione jest to pod zwykłe pociągi. Dla pociągów które rozwijają wysokie prędkości 200+ róznice wysokości na odcinkach kilkudzisięcio metrowych muszą byc bardzo małe. Przy takiej metodzie jak pokazana na filmie to może się po tych torach bezpiecznie poruszać jedynie jakas c🤬jowa drezyna.
Zgłoś
Avatar
Moby_Dick 2014-03-11, 21:11 54
W Polsce to się ręcznie robi i też we dwóch

podpis użytkownika

Gdyby ludzie rozmawiali tylko o tym, co rozumieją, zapadłaby nad światem wielka cisza.
Zgłoś
Avatar
b................a 2014-03-11, 21:23 8
fajna robota, podoba mi się
Zgłoś
Avatar
KrisCFC 2014-03-11, 21:32 2
Co to za pytanie jak to robią?

Odp:

Normalnie! Chyba, że są mańkutami...

podpis użytkownika

Przybyłem, zobaczyłem i oczom nie wierzę.
Zgłoś
Avatar
czuczu2001 2014-03-11, 21:33 38
Ja p🤬le.... ale mnie zahipnotyzowało
Zgłoś
Avatar
luktur 2014-03-11, 21:37 1
W Polsce te stare posłużyłyby jeszcze ze 100 lat
Zgłoś
Avatar
T................k 2014-03-11, 21:42 29
Cytat:

Z Polski czy nie z Polski to i tak robione jest to pod zwykłe pociągi. Dla pociągów które rozwijają wysokie prędkości 200+ róznice wysokości na odcinkach kilkudzisięcio metrowych muszą byc bardzo małe. Przy takiej metodzie jak pokazana na filmie to może się po tych torach bezpiecznie poruszać jedynie jakas c🤬jowa drezyna.

Popieram do równego i precyzyjnego wykonania remontu toru zapiernicza skład do napraw żółty dość ciekawy widziałem na zdjęciach jestem ekspertem, wymienia skubaniec osrane kamyki na nowe, stare betonowe podkłady na nowe i szyny i szyny szyny też na nowe o taki :
Zgłoś
Avatar
papryka244 2014-03-11, 21:43 33
Pracuję w wytwórni takich podkładów i nie p🤬lcie głupot.
Muszę Was zadziwić ale Polskie podkłady PS93 są najmasywniejsze i najtrwalsze.

PS. Podkłady z filmiku są bardzo stare , od dawna się takich mocowań szyny nie wytwarza.

Przykładowo podkłady pod zamówienia niemiec różnią się od Polskich tylko tym ,że pod spód dodawana jest cienka warstwa gumowatego tworzywa.
Zgłoś
Avatar
odgrujahad 2014-03-11, 21:45 1
Skoro mamy tutaj tylu ekspertów, to pozostaje chyba tylko opinia naszego krabołopa
Zgłoś
Avatar
kenzol 2014-03-11, 21:45 1
W Polsce jak już wymieniaję podkłady to tylko tam gdzie są drewniane i przegnite, a szyny pod nimi pofalowane jak sinusoida, a pociągi zmuszone są jeździć 20 km/h max. Wtedy, jeśli jeszcze nie opłata się likwidować torowiska, to dopiero można zobaczyć wymianę podkładów.
Zgłoś
Avatar
hello_world 2014-03-11, 21:49 4
Robota idealna dla więźniów
Zgłoś
Przejdź to ostatniego posta w temacie