Główna Poczekalnia (2) Soft (2) Dodaj Obrazki Dowcipy Popularne Losowe Szukaj Ranking
Postaw kawę Zarejestruj się Zaloguj się
📌 Ukraina ⚔️ Rosja Tylko dla osób pełnoletnich - ostatnia aktualizacja: 47 minut temu
Avatar
robertocarlos23 2023-10-12, 13:16 12
Dobra nauczka dla wyprzedzającego debila. Niech się cieszy, że tylko auto do kasacji.
Zgłoś
Avatar
~Henryk_Sprężyna 2023-10-12, 13:21 40
robertocarlos23 napisał/a:

Dobra nauczka dla wyprzedzającego debila. Niech się cieszy, że tylko auto do kasacji.



No, ale wiesz, że to nie jego wina?
Zgłoś
Avatar
Nazhir 2023-10-12, 13:29 66
motylekwbrzuchu napisał/a:

No, ale wiesz, że to nie jego wina?



oczywiście, że jego. Nie wolno wyprzedzać z lewej strony pojazdu sygnalizującego zamiar skrętu w lewo. Jest na to paragraf i sądy korzystają z niego, przypisując całą winę artyście wyprzedzającemu.

Co innego, gdyby tego kierunkowskazu nie było. Ale był.
Zgłoś
Avatar
robertocarlos23 2023-10-12, 13:35 33
motylekwbrzuchu napisał/a:

No, ale wiesz, że to nie jego wina?



A czyja? Chłop zjeżdża spokojnie do domu, zwalnia, sygnalizuje manewr, a tu jak zwykle debil, któremu się wszędzie zawsze śpieszy. Wysiąść i pokłócić się zapewne by zdążył. Ile mógł zyskać tym? 10 sekund? Teraz straci kilka dni i kilkadziesiąt tysi.
Zgłoś
Avatar
Jesse.Pinkman 2023-10-12, 13:36 7
Ten komentarz został automatycznie oznaczony jako potencjalnie niewłaściwy dla osób niepełnoletnich. Zaloguj się aby go wyświetlić.
Zgłoś
Avatar
~Henryk_Sprężyna 2023-10-12, 13:43 33
Nazhir napisał/a:

oczywiście, że jego. Nie wolno wyprzedzać z lewej strony pojazdu sygnalizującego zamiar skrętu w lewo. Jest na to paragraf i sądy korzystają z niego, przypisując całą winę artyście wyprzedzającemu.
Co innego, gdyby tego kierunkowskazu nie było. Ale był.



Dupa tam. Kierunkowskaz tylko informuje, a nie uprawnia.

robertocarlos23 napisał/a:

A czyja? Chłop zjeżdża spokojnie do domu, zwalnia, sygnalizuje manewr, a tu jak zwykle debil, któremu się wszędzie zawsze śpieszy. Wysiąść i pokłócić się zapewne by zdążył. Ile mógł zyskać tym? 10 sekund? Teraz straci kilka dni i kilkadziesiąt tysi.



Głupi fiut nie spojrzał w lusterko, by upewnić się czy nie jest właśnie wyprzedzany, a był.
Zgłoś
Avatar
Mpp2007 2023-10-12, 13:44 13
Wyprzedzanie kolumny pojazdów to bardzo dobry pomysł
Zgłoś
Avatar
~REsadER 2023-10-12, 13:49 8
motylekwbrzuchu napisał/a:

Dupa tam. Nie wolno, ale był już wyprzedzany, a kierunkowskaz tylko informuje, a nie uprawnia.



dokładnie, to że masz PASSATa w TDi nie oznacza, że nie musisz patrzeć w lusterka przy zmianie kierunku jazdy...

*kiedyś jak miałeś PASSATa TDi to mogłeś, ale nie teraz...
Zgłoś
Avatar
buberr 2023-10-12, 14:21 25
Nazhir napisał/a:

oczywiście, że jego. Nie wolno wyprzedzać z lewej strony pojazdu sygnalizującego zamiar skrętu w lewo. Jest na to paragraf i sądy korzystają z niego, przypisując całą winę artyście wyprzedzającemu.
Co innego, gdyby tego kierunkowskazu nie było. Ale był.



A co z tego, że był włączony kierunkowskaz? Sama sygnalizacja zamiaru skrętu do niczego nie uprawnia.
Włączył jak już był wyprzedzany, nie upewnił się o możliwości bezpiecznej zmiany pasa ruchu i dupa,
Jeśli nie było w tym miejscu zakazu wyprzedzania to wina po stronie kierującego passatem.
Zgłoś
Avatar
konto usunięte 2023-10-12, 14:23 14
Ten komentarz został automatycznie oznaczony jako potencjalnie niewłaściwy dla osób niepełnoletnich. Zaloguj się aby go wyświetlić.
Zgłoś
Avatar
byluu 2023-10-12, 14:31 11
Ten komentarz został automatycznie oznaczony jako potencjalnie niewłaściwy dla osób niepełnoletnich. Zaloguj się aby go wyświetlić.
Zgłoś
Avatar
Nazhir 2023-10-12, 14:33 7
Ten komentarz został automatycznie oznaczony jako potencjalnie niewłaściwy dla osób niepełnoletnich. Zaloguj się aby go wyświetlić.
Zgłoś
Avatar
Glauberyt 2023-10-12, 14:54 7
Nazhir napisał/a:

oczywiście, że jego. Nie wolno wyprzedzać z lewej strony pojazdu sygnalizującego zamiar skrętu w lewo. Jest na to paragraf i sądy korzystają z niego, przypisując całą winę artyście wyprzedzającemu.
Co innego, gdyby tego kierunkowskazu nie było. Ale był.



Przecież to jest to samo co na autostradzie zmieniałbyś pas. Włączony kierunek nie uprawnia Cię do tego żeby bez patrzenia w lusterko wykonać taki manewr, najpierw musisz przepuścić pojazd który już na tym pasie się znajduje…

Nazhir napisał/a:

ale ja nie piszę o tym, czy uprawnia, czy nie.
Przepis jest jasny:
Art. 24. - [Wyprzedzanie] - Prawo o ruchu drogowym.
5. Wyprzedzanie pojazdu lub uczestnika ruchu, który sygnalizuje zamiar skręcenia w lewo, może odbywać się tylko z jego prawej strony.
Koleś wyprzedzający nie mógł pojechać z lewej strony tego kolesia, tak samo jak nie można np. jechać na autostradzie pod prąd.
Obrazowo - jedziesz na autostradzie prawym pasem, chcesz go zmienić na lewy. Zmieniasz pas i w tym momencie dostajesz strzała od kolesia, który jedzie z przeciwka pod prąd. Według waszych interpretacji, to kierowca zmieniający pas jest winny, bo przecież powinien ustąpić pierwszeństwa wszystkim, którzy się tam znaleźli, nawet łamiąc przepisy.
Na szczęście to tak nie działa i jak jest włączony migacz, to jest to równoznaczne ze znakiem zakazu wjazdu. I to jest jedyna interpretacja.
Błąd robią ludzie, którzy nie włączają migacza, bo wtedy faktycznie można ich wyprzedzać z lewej strony i tego "wirtualnego" znaku zakaz wjazdu nie ma.
Cieszę się, że wyjaśniłem.



Tak i za to dostanie mandat a ten który skręcał będzie winnym kolizji…

I to samo jest z jazdą na suwak wprowadzili przepis że masz gościa wpuścić tylko że jak dojdzie do kolizji to winnym będzie zmieniający pas a Ty za nie wpuszczenie go dostaniesz mandat.

Co do jazdy pod prąd na autostradzie to jest całkowicie co innego jest to stwarzanie zagrożenia w ruchu lądowym
Zgłoś
Avatar
~REsadER 2023-10-12, 15:29 3
Ten komentarz został automatycznie oznaczony jako potencjalnie niewłaściwy dla osób niepełnoletnich. Zaloguj się aby go wyświetlić.
Zgłoś
Przejdź to ostatniego posta w temacie  

Oznaczenia wiekowe materiałów są zgodne z wytycznymi Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji

 Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na ukrycie oznaczeń wiekowych materiałów zamieszczonych na stronie
Funkcja pobierania filmów jest dostępna w opcji Premium
Usługa Premium wspiera nasz serwis oraz daje dodatkowe benefity m.in.:
- całkowite wyłączenie reklam
- możliwość pobierania filmów z poziomu odtwarzacza
- możliwość pokolorowania nazwy użytkownika
... i wiele innnych!
Zostań użytkownikiem Premium już od 4,17 PLN miesięcznie* * przy zakupie konta Premium na 6 miesięcy. 6,00 PLN przy zakupie na jeden miesiąc.
* wymaga posiadania zarejestrowanego konta w serwisie
 Nie dziękuję, może innym razem